Przetargi.pl
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI: POMIESZCZEŃ I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH WEWNĘTRZNYCH ORAZ ELEMENTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU DLA SĄDU REJONOWEGO W PULTUSKU

Sąd Rejonowy w Pułtusku ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 692 99 03 , fax. 23 692 99 99
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Pułtusku
    ul. Rynek 37
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 23 692 99 03, fax. 23 692 99 99
    REGON: 36629932000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI: POMIESZCZEŃ I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH WEWNĘTRZNYCH ORAZ ELEMENTÓW ZAGOSPODAROWANIA TERENU DLA SĄDU REJONOWEGO W PULTUSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątaniu i utrzymaniu czystości: pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych wewnętrznych w obiektach Sądu zlokalizowanych w Pułtusku: przy ul. Rynek 37, oraz przy ul. Szkolna 12 (zwanych: „Obiektami”) oraz elementów zagospodarowania terenu (zwanych łącznie: „Terenem Sprzątania”) zlokalizowanych przy/wokół Obiektów Sądu Rejonowego w Pułtusku z jednoczesnym wykonywaniem konserwacji i bieżących drobnych napraw.Przez Obiekty należy rozumieć: Budynki „A”, „B” i „C” Sądu, zlokalizowane w Pułtusku przy ul. Rynek 37, 06–100 Pułtusk, na nieruchomości zabudowanej, w skład której wchodzą działki oznaczone numerami geodezyjnymi: 139/2 i 139/4. Sąd użytkuje budynki „A” i „B”, funkcyjnie trwale ze sobą połączone tworzące jedną zwartą bryłę oraz budynek „C” jako budynek wolnostojący. Budynki wykonane są w technologii tradycyjnej. Budynek „A” całkowicie podpiwniczony o 2 (dwóch) kondygnacjach nadziemnych i dachu wielospadowym, kopertowym. Budynek „B” całkowicie podpiwniczony, o dwóch kondygnacjach nadziemnych, poddaszem użytkowym i dachu wielospadowym, kopertowym. Budynek „C” parterowy, częściowo podpiwniczony, ze stropodachem. Obiekty i nieruchomość stanowią własność Skarbu Państwa, będąca w trwałym zarządzie Sądu. Parametry techniczne Obiektów: 1) Kubatura: 12 987,0 m³; 2) Powierzchnia zabudowy: 1 389,6 m2; 3) Powierzchnia użytkowa: 1 999,5 m2; 4) Powierzchnia netto: 2 758,4 m2, Sprzątaniu i utrzymaniu czystości: elementów zagospodarowania terenu zlokalizowanych przy/wokół Obiektów Sądu Rejonowego w Pułtusku przy ul. Rynek 37, oraz przy ul. Szkolna 12 z jednoczesnym wykonaniem konserwacji i bieżących drobnych napraw. Parametry techniczne: przez elementy zagospodarowania terenu należy rozumieć: Tereny zieleni, droga wewnętrzna, wewnętrzny plac manewrowo – postojowy, ciąg komunikacji pieszej – chodnik przed Obiektem, schody zewnętrzne. Parametry techniczne elementów zagospodarowania terenu: 1) powierzchnia dróg utwardzonych, placu parkingowego, chodników 401,0 m2; 2) powierzchnia schodów zewnętrznych 30,3 m2; 3) powierzchnia terenów zieleni 981,0 m2;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w BGK numer rachunku: 07 1130 1017 0021 1003 0890 0003 w tytule przelewu należy umieścić informację „Wadium w postępowaniu ZP/1/2020”. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego musi nastąpić do upływu terminu składania ofert). Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. Należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019, poz.310 ze zm.) należy dołączyć do oferty i winno one zawierać: 1) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2) wskazanie beneficjenta (Sąd Rejonowy w Pułtusku); 3) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą); 4) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium); 5) „gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie"; 6. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy przekazać do upływu terminu składania ofert: w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, jeśli do - skutecznego zatrzymania wadium w okolicznościach, o których mowa w PZP, nie jest wymagane okazanie przez Zamawiającego oryginału. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty albo złożenie dokumentu w sposób i w miejscu wskazanym w Rozdziale XII. 7. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45. ust. 6. pkt. od 2) do 5) ustawy PZP: 1) winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwy), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46. ust. 4a. i art. 46. ust. 5. Ustawy PZP poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów Ustawy PZP; 8. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89. ust. 1. pkt 7b Ustawy PZP). 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z dyspozycją art. 46. Ustawy PZP, z zastrzeżeniem ust. 13. poniżej. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje uszczegółowienia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo – Wykonawca, który składa ofertę przez pełnomocnika winien dołączyć do oferty pełnomocnictwo ogólne w świetle art. 98. Ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z poźń. zm) w związku z art. 14. Ustawy PZP, czyli umocowanie do dokonywania czynności zwykłego zarządu w formie pisemnej (art. 78. § 1. KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach