Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Urząd Lotnictwa Cywilnego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-247 Warszawa, Marcina Flisa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Lotnictwa Cywilnego
    Marcina Flisa 2
    02-247 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015266812
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulc.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w niniejszej SWZ oraz w załącznikach do SWZ, a w szczególności w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.Usługa winna być wykonywana w sposób dokładny i terminowy, przy zastosowaniu najnowszej technologii, sprzętu oraz materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie oraz elementy wyposażenia pomieszczeń. Zastosowane przez wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i środki czystości powinny być neutralne dla zdrowia osób realizujących przedmiot umowy oraz dla wszystkich pozostałych osób (m.in. osób zatrudnionych przez zamawiającego oraz petentów ULC) korzystających z poszczególnych pomieszczeń, znajdujących się na terenie ULC po wykonaniu usługi sprzątania. Wykonawca w celu realizacji przedmiotu umowy jest zobowiązany stosować wyłącznie środki czystości posiadające odpowiedni atest lub certyfikat, w rozumieniu odpowiednie dokumenty poświadczające, że spełniają one aktualnie wymagane prawem normy dla środków czyszczących, konserwujących, zapachowych czy dezynfekujących oraz powinny być dopuszczone do stosowania na rynku polskim. Wskazane środki czystości winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna – art. 99 ust. 5 ustawy).Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne. Zamawiający nie odrzuci oferty za brak zgodności z wyżej wymienionymi normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna – art. 101 ust. 5 ustawy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale XII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniżej opisane warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej ze świadczeniem usług sprzątania na sumę gwarancyjną minimum 200.000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych);b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, osiągnął roczny przychód w wysokości minimum 200.000 zł brutto;2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum trzy usługi sprzątania powierzchni biurowych o powierzchni minimum 5 000 m2 każda;b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji Umowy, co najmniej 5 osobami zdolnymi do realizacji usługi będącej przedmiotem Umowy.3. Wykonawca, zgodnie z treścią art. 273 ust. 2 ustawy, dołącza do oferty, składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ....13. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty. Zamawiający dokona oceny, o której mowa w zdaniu pierwszym, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach