Sąd Rejonowy w Ostrołęce ogłasza przetarg
- Adres: 07-410 Ostrołęka, Mazowiecka 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297654424
- Data zamieszczenia: 2022-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Ostrołęce
Mazowiecka 3
07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 297654424
REGON: 000324866 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ostroleka.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Część I – Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz parkingu i terenów przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego przy ul. Mazowieckiej 3.1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszego SWZ.1.4 Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby pracownicy wykonujący zadania zastrzeżone jako kluczowe, zgodnie z pkt. 5.6 SWZ, przez cały okres realizacji zamówienia publicznego zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.5.2 Część II – Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz terenów przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego przy placu gen. Józefa Bema 10.5.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszego SWZ.5.4 Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby pracownicy wykonujący zadania zastrzeżone jako kluczowe, zgodnie z pkt. 5.6, przez cały okres realizacji zamówienia publicznego zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:1.1.1 dla części I – 4.800 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100).1.1.2 dla części II – 1.200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).1.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98. ust. 1. pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.1.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: z dnia 28.01.2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późniejszymi zmianami).1.4 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.1.5 Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:a) być wystawione na Zamawiającego,b) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98. ust. 6. ustawy Pzp.1.6 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Warszawie 39 1130 1017 0021 1002 0490 0004 z dopiskiem: „Wadium do przetargu na usługę sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz terenów przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Ostrołęce: ZP-225-2/2022 dot. części … (należy wpisać której części dotyczy)”;
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.9.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:9.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,9.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,9.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej:a) dla części I – na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).b) dla części II – na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).9.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) główne usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający informuje, że pod pojęciem „głównych usług” należy rozumieć wykonanie: co najmniej3 (trzech) usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach użyteczności publicznej*, o powierzchni nie mniejszej niż:a) dla części I – 3.000 m2, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, na podstawie jednej umowy;b) dla części II – 400 m2, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, na podstawie jednej umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-15 - USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY.
Dodano: 2024-07-10 - Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
Dodano: 2024-07-10 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Dodano: 2024-07-02 - Kompleksowa usługa sprzątania budynków NIZP PZH-PIB, przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie w ramach zadania podstawowego, oraz na ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie w postaci zleceń jednostkowych.
Dodano: 2024-07-02 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
Dodano: 2024-06-27 - Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.
Dodano: 2024-06-13 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
Dodano: 2024-06-07 - Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
Dodano: 2024-06-07 - Usługa sprzątania siedziby FRSE
Dodano: 2024-06-04