Przetargi.pl
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE

Sąd Rejonowy w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, Mazowiecka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297654424
  • Data zamieszczenia: 2022-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Ostrołęce
    Mazowiecka 3
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 297654424
    REGON: 000324866
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ostroleka.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Część I – Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz parkingu i terenów przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego przy ul. Mazowieckiej 3.1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszego SWZ.1.4 Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby pracownicy wykonujący zadania zastrzeżone jako kluczowe, zgodnie z pkt. 5.6 SWZ, przez cały okres realizacji zamówienia publicznego zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.5.2 Część II – Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz terenów przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego przy placu gen. Józefa Bema 10.5.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszego SWZ.5.4 Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby pracownicy wykonujący zadania zastrzeżone jako kluczowe, zgodnie z pkt. 5.6, przez cały okres realizacji zamówienia publicznego zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:1.1.1 dla części I – 4.800 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100).1.1.2 dla części II – 1.200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).1.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98. ust. 1. pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.1.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: z dnia 28.01.2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późniejszymi zmianami).1.4 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.1.5 Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:a) być wystawione na Zamawiającego,b) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98. ust. 6. ustawy Pzp.1.6 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Warszawie 39 1130 1017 0021 1002 0490 0004 z dopiskiem: „Wadium do przetargu na usługę sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz terenów przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Ostrołęce: ZP-225-2/2022 dot. części … (należy wpisać której części dotyczy)”;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.9.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:9.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,9.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,9.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej:a) dla części I – na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).b) dla części II – na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).9.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) główne usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający informuje, że pod pojęciem „głównych usług” należy rozumieć wykonanie: co najmniej3 (trzech) usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach użyteczności publicznej*, o powierzchni nie mniejszej niż:a) dla części I – 3.000 m2, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, na podstawie jednej umowy;b) dla części II – 400 m2, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, na podstawie jednej umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach