Przetargi.pl
Usługa sprzątania i odśnieżania KP w Połańcu (nr postępowania: 123/PN/2012)

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-372 Kielce, ul. Seminaryjska 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3492930 , fax. 041 3492935
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
    ul. Seminaryjska 12 12
    25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3492930, fax. 041 3492935
    REGON: 29072786900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania i odśnieżania KP w Połańcu (nr postępowania: 123/PN/2012)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powierzchnia pomieszczeń do sprzątania: Komisariat Policji w Połańcu - 599,7 m2, Powierzchnia terenu do odśnieżania: Komisariat Policji w Połańcu - 483,00 m2. Zakres sprzątania obejmuje: sprzątanie pomieszczeń, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, zmywanie podłóg, okurzanie, w każdym dniu ustawowo pracującym (w godzinach 7:00 do 18:00); opróżnianie koszy, czyszczenie mebli, czyszczenie żaluzji pionowych, mycie okien - 2 razy w roku (w I dekadzie kwietnia i w I dekadzie października), czyszczenie i pastowanie podłóg - raz na kwartał. odśnieżanie w KP Połaniec w zależności od warunków pogodowych - od miesiąca stycznia do marca oraz w miesiącach listopad, grudzień Wykonawca zapewni sprzęt i materiały potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie). Wykonawca zamówienia będzie wykonywał zlecone czynności zatrudnionymi przez siebie pracownikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach