Przetargi.pl
Usługa sprzątania budynku i pomieszczeń biurowych Pierwszego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie oraz utrzymania czystości wokół budynku.

Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-309 Rzeszów, ul. Podwisłocze 42
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8537245 , fax. 017 8526608
  • Data zamieszczenia: 2011-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie
    ul. Podwisłocze 42 42
    35-309 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8537245, fax. 017 8526608
    REGON: 69000113700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us1rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania budynku i pomieszczeń biurowych Pierwszego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie oraz utrzymania czystości wokół budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Codzienne utrzymanie należytego stanu czystości wewnątrz całego budynku i na zewnątrz obiektu w sposób nie kolidujący z pracą Urzędu, przy użyciu własnych materiałów - piasek, sól do posypywania-, środków czystości, dezynfekujących, bakterio i grzybobójczych, pastujących, ochronnych, worków na śmieci oraz przy użyciu narzędzi i urządzeń Wykonawcy. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie utrzymania należytej czystości w wydzielonych obszarach budynku i jego otoczenia : 1.sprzątanie terenu wokół budynku obejmuje: a.w okresie wiosna - jesień zamiatanie i utrzymanie czystości powierzchni utwardzonych wokół budynku, koszenie trawy i pielęgnacja krzewów, w okresie zimowym przed rozpoczęciem pracy Urzędu, a w razie potrzeby także i w czasie pracy odśnieżanie parkingów, dróg dojazdowych, wjazdu do garażu oraz chodników, posypywanie nawierzchni piaskiem lub solą, b.cały rok opróżnianie koszy na śmieci. 2.sprzątanie toalet oraz pomieszczeń socjalnych przy uwzględnieniu ich kompleksowej infrastruktury obejmującej: glazurę, armaturę, lustra, okucia drzwiowe, umywalki, muszle klozetowe i inne akcesoria, a w szczególności codzienne: a.mycie podłóg z użyciem środków chemicznych, glazury, drzwi, ścianek kabinowych, kratek wentylacyjnych, punktów świetlnych, luster, czyszczenie i mycie armatury, czyszczenie, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, b.opróżnianie koszy na śmieci c.zabezpieczenie w godzinach pracy Urzędu ciągłości zaopatrzenia w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w dozownikach. d.Papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe zabezpieczy Zamawiający. 3)sprzątanie pomieszczeń ogólnych takich jak: hole, korytarze, schody, windy, magazyny itp. obejmuje codzienne: a.codzienne mycie przy pomocy specjalistycznych maszyn do zmywania z użyciem środków chemicznych posadzek korytarzy i holi- (po godzinie 15 - tej), b.mycie podłóg z użyciem środków chemicznych pozostałych pomieszczeń ogólnych takich jak : windy, schody, magazyny itp. c.doczyszczanie miejsc trudnodostępnych, odkurzanie, zmywanie parapetów, d.opróżnianie koszy na śmieci , 4.sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz sali obsługi podatnika z pełnym wyposażeniem w tym meble, sprzęt telekomunikacyjny, komputerowy i inny obejmuje codzienne: a.mycie z użyciem środków chemicznych podłóg i odkurzanie wykładzin mebli tapicerowanych, usuwanie plam i zabrudzeń, a w razie potrzeby pranie wykładzin i tapicerki, ścieranie biurek i mebli, b.opróżnianie koszy na śmieci , 5.sprzątanie pomieszczeń archiwum zakładowego obejmuje co najmniej raz w miesiącu : a.mycie z użyciem bakteriobójczych i grzybobójczych środków chemicznych podłóg, ścian i regałów znajdujących się w archiwum zakładowym, b.opróżnianie koszy na śmieci , 6.mycie stolarki okiennej i okien w budynku co najmniej dwa razy w roku, 7. Wymagane jest, aby codziennie w godzinach pracy Urzędu ( 8 godzin ) było obecnych co najmniej dwóch pracowników odpowiadających za: a.utrzymanie czystości klatek schodowych, korytarzy, sali obsługi interesantów, sanitariatów, zabezpieczenie ciągłości zaopatrzenia w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w dozownikach, b.utrzymanie czystości na zewnątrz budynku. c.odśnieżanie chodników, parkingów, dróg dojazdowych, wjazdu do garażu, posypywanie piaskiem i solą oraz dokonywanie drobnych prac związanych z należytym utrzymaniem budynku oraz bieżących napraw,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us1rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach