Przetargi.pl
Usługa sprzątania budynków Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i jego Delegatur w Pile, Koninie, Kaliszu i Lesznie

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-625 Poznań, ul. Czarna Rola 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 827 05 10 , fax. 061 8270522
  • Data zamieszczenia: 2016-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu
    ul. Czarna Rola 4 4
    61-625 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 827 05 10, fax. 061 8270522
    REGON: 00016240600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.poznan.wios.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania budynków Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i jego Delegatur w Pile, Koninie, Kaliszu i Lesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Sprzątania budynków Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i jego Delegatur w Pile, Koninie, Kaliszu i Lesznie. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (kod CPV): 90910000-9 - Usługi sprzątania 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków 90919200-4 - Usługi sprzątania biur Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest Załącznik nr 5 - Specyfikacja techniczna i Załącznik nr 5a - szczegółowe zestawienie powierzchni. 2. Wymagania Zamawiającego związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 4 z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), dotyczące klauzul społecznych. 1) Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zatrudniając jednocześnie pracowników na podstawie umowy o pracę, wykonujących zadania objęte przedmiotowym zamówieniem, których łączny wymiar zatrudnienia pod względem czasu pracy wyniesie minimum 6 pełnych etatów. (min. 2 etaty w Poznaniu oraz min. po jednym etacie w Delegaturach). 2) Zatrudnienie w trybie, o którym mowa w punkcie 2.1 powinno trwać nieprzerwanie od dnia rozpoczęcia umowy, do dnia jej ostatecznego zrealizowania. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, w ciągu 7 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy), w trybie, o którym mowa w punkcie 2.1. Do czasu zatrudnienia nowego pracownika, Wykonawca zapewni ciągłość w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia (dokument potwierdzający zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego) wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia. 4) W przypadku braku zatrudnienia, o którym mowa w punkcie 2.2, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień niezatrudnienia pracownika, liczonych od dnia następnego po terminach wskazanych w punkcie 2.2, chyba że Wykonawca wykaże, że niezatrudnienie osoby na umowę o pracę nie nastąpiło z przyczyn leżących po jego stronie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł. Wadium należy wpłacić na konto: NBP 93 1010 1469 0021 9213 9800 0000 Oddział Poznań z dopiskiem Usługa sprzątania budynków. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione jeżeli przed terminem otwarcia wadium wpłynie na konto Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U.2014 poz.1804 ze zm.) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać następujące sytuacje: określone w art. 46 ust 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.wios.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach