Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
- Data zamieszczenia: 2020-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
ul. 10 Lutego 24
81-364 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
REGON: 22035628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania baz letniego i zimowego utrzymania dróg i sukcesywnego dostarczania środków higienicznych na potrzeby baz LiZUD - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania dwóch baz Letniego i Zimowego Utrzymania Dróg zlokalizowanych w Gdyni wraz z dostawą środków higienicznych. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in. usługi polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych i socjalnych w siedzibach przy: ul. Starochwaszczyńskiej (97,91 m2) oraz ul. Północnej (97,91 m2). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a do siwz, b) Szczegółowy zakres prac– załącznik nr 1b do siwz, c) Formularz cenowy -załącznik nr 1c do siwz. 4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, warunki rozliczania i obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy – załącznik nr 9 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY do OFERTY: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Formularz cenowy, wg wzoru formularza Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 1c do siwz 3) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa. 5) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Stałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
Dodano: 2024-03-22 - Wykonanie usług kompleksowego sprzątania budynków biurowego oraz biurowo-mieszkalnego Nadleśnictwa Kościerzyna w roku 2024
Dodano: 2024-01-12 - Sprzątanie pomieszczeń będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej zlokalizowanych przy ul. Towarowej 10 w Słupsku.
Dodano: 2023-12-01 - USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SOCJALNYCH W OBIEKTACH SIEDZIBY ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU W 2023 ROKU W PODZIALE NA CZĘSŚCI
Dodano: 2023-01-27 - Usługa sprzątania w siedzibie Oddziału Regionalnego (OR) ARiMR w Gdyni oraz w siedzibach 16 Biur Powiatowych (BP) na terenie województwa pomorskiego
Dodano: 2023-01-26 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Dodano: 2023-01-04 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Dodano: 2022-11-23 - Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Tczewie
Dodano: 2021-04-06 - Usługi utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, Oddziału w Wejherowie, Oddziału w Starogardzie Gdańskim, Oddziału w Gdyni, Sekcji Badań Środowiska Pracy, Oddziału w Słupsku oraz utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia
Dodano: 2021-03-16 - Usługa sprzątania baz letniego i zimowego utrzymania dróg i sukcesywnego dostarczania środków higienicznych na potrzeby baz LiZUD
Dodano: 2021-02-23