Przetargi.pl
"Iluminacja pomnika Józefa Conrada Korzeniowskiego i instalacji "Maszty" na Molo południowym w Gdyni"

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Iluminacja pomnika Józefa Conrada Korzeniowskiego i instalacji "Maszty" na Molo południowym w Gdyni"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: „Iluminacja pomnika Józefa Conrada Korzeniowskiego i instalacji „Maszty” na Molo południowym w Gdyni”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. wykonanie robót budowlanych zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową (załącznik nr 8 do SWIZ), z uwzględnieniem dyspozycji wykonania robót (załącznik nr 8.1 do SIWZ) i dyspozycjami punktu 3.5 SIWZ. 2. pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w całym wykonywanym zakresie rzeczowym zgodnie z punktem 3.2.1. niniejszej SIWZ, od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót; 3. Przedmiot zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty ziemne, 3) Roboty elektryczne, w tym: a) ułożenie kablowej linii oświetleniowej w wykopach, b) wykonanie kablowej linii oświetleniowej, c) ułożenie przepustów z rur osłonowych, d) montaż opraw listwowych, e) montaż naświetlaczy kierunkowych, f) wykonanie szafki oświetleniowej, g) wykonanie uziemienia ochronnego, 4) Odtworzenie nawierzchni po robotach instalacyjnych, 5) Zabezpieczenie istniejących drzew i krzewów, 6) Odtworzenie trawników po robotach instalacyjnych, wraz z pielęgnacją w okresie 1 roku od dnia odbioru końcowego, 7) Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu, 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych stanowi: a) dokumentacja projektowa (załącznik nr 8), b) dyspozycje wykonania robót budowlanych (załącznik 8.1) oraz dyspozycje punktu 3.5 SIWZ c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9). 5. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) odwodnienie i umocnienie wykopów w zakresie niezbędnym do realizacji robót według rozwiązań Wykonawcy i w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, b) wykonanie przekopów próbnych i kontrolnych z takim wyprzedzeniem, żeby przekazać Zamawiającemu i nadzorowi inwestorskiemu na 7 dni przed planowanym terminem realizacji robót na danym odcinku, wyniki analizy danych uzyskanych w ramach tych wykopów pod kątem nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej kolizji istniejącego uzbrojenia z robotami objętymi przedmiotem zamówienia (zgłosić wystąpienie takich kolizji), c) wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, jej utrzymanie oraz demontaż po tym okresie (materiały z demontażu stanowią własność Wykonawcy), d) wykonanie przed wejściem z robotami dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego obiektów i terenu objętego inwestycją, e) rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni na długości i szerokości niezbędnej do budowy elementów objętych przedmiotem umowy, f) zabezpieczenie rosnących w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych robót drzew i krzewów, oraz odsłoniętych systemów korzeniowych drzew, g) obsługę geotechniczną i geodezyjną łącznie z geodezyjnym wytyczeniem oraz inwentaryzacją powykonawczą, h) zabezpieczenie i odtworzenie punktów szczegółowej osnowy geodezyjnej pionowej i poziomej, i) wywiezienie i unieszkodliwienie gruzu oraz wszelkich odpadów, j) zasypywanie wykopów po ułożeniu infrastruktury podziemnej gruntem o nośności G1,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na konto: PKO Bank Polski S.A. PL 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 poz.299 t.j.). 3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy złożyć w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, przed upływem terminu składania ofert, w jednej kopercie razem z ofertą. 4. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 19.01.2021 r., godz. 10:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składa się z: 1. Formularza oferty (wzór formularza oferty został określony w załączniku nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ); 4. Zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów– jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (załącznik nr 6 do SIWZ) 5. Kosztorysu ofertowego; 6. Tabeli elementów (załącznik nr 11 do SIWZ) 7. Dowodów, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności; w szczególności mogą udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu – jeżeli dotyczy; 8. Dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 9. Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 10. Dowodu wniesienia wadium. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z nich), na adres wskazany w Rozdziale I pkt. 1.1, składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach