Przetargi.pl
Usługa sprzątania

Izba Celna w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-037 Poznań, ul. Krańcowa 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6583500, 6583527,28 , fax. 061 6583518
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Poznaniu
    ul. Krańcowa 28 28
    61-037 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6583500, 6583527,28, fax. 061 6583518
    REGON: 00014382800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, która będzie obejmować kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, magazynowych, okiennych stanowisk kasowych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych Izby Celnej w Poznaniu i jej jednostek, a w szczególności: a) zmywanie posadzek twardych w ciągach komunikacyjnych (schody, korytarze, winda) - codziennie, b) odkurzanie posadzek pokrytych wykładziną dywanową w ciągach komunikacyjnych - codziennie, c) opróżnianie koszy na śmieci i niszczarek dokumentów wraz z zabezpieczeniem w worki foliowe - codziennie, d) mycie i dezynfekcja wszelkich urządzeń sanitarnych, luster oraz podłóg w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych - codziennie, e) zabezpieczenie sanitariatów w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie i kostki zapachowe do toalet - codziennie, f) odkurzanie i zmywanie posadzek twardych w pomieszczeniach biurowych - dwa razy w tygodniu, g) odkurzanie posadzek pokrytych wykładziną dywanową w pomieszczeniach biurowych - dwa razy w tygodniu, h) wycieranie kurzu z parapetów okiennych, mebli i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach - dwa razy w tygodniu, i) mycie okienek kasowych, ewidencji, drzwi szklanych wewnętrznych, ścian windy - 1 raz w tygodniu, j) odkurzanie posadzek betonowych w pomieszczeniach Archiwum Zakładowego Izby Celnej, Składnicy Akt Urzędu Celnego w Poznaniu i pomieszczeniach magazynowych Izby Celnej w Poznaniu - 1 raz w tygodniu, k) raz na pół roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym: polimeryzacja posadzek twardych wykonanych z żywicy epoksydowej, wykładziny PCV, lastriko w ciągach komunikacyjnych w siedzibie Izby Celnej w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, Urzędu Celnego w Poznaniu, ul. Warszawska 183/185, Oddziale Celnym w Poznaniu, ul. Wichrowa 4, Oddziale Celnym w Pile ul. Przemysłowa 23 przy użyciu środków chemicznych odpowiednich dla danego typu powierzchni, l) jeden raz w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym: polimeryzacja posadzek twardych wykonanych z wykładziny pcv w pomieszczeniach biurowych i sali szkoleniowej w siedzibie Izby Celnej w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, Urzędu Celnego w Poznaniu, ul. Warszawska 183/185 przy użyciu środków chemicznych odpowiednich dla tego typu powierzchni. Podczas polimeryzacji w pomieszczeniach biurowych będą znajdowały się meble (szafy aktowe, biurka, komody i sprzęt komputerowy), natomiast krzesła, kosze na śmieci, kontenerki na kółkach, stoły Wykonawca musi usunąć z pomieszczenia na czas polimeryzacji i ustawić ponownie po wykonaniu usługi, ł) jeden raz w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym: pranie wykładzin dywanowych w siedzibie: - Urzędu Celnego w Kaliszu, - Urzędu Celnego w Pile. m) jeden raz w roku terminie uzgodnionym z Zamawiającym: obustronne mycie okien, ram okiennych oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz szklanych drzwi zewnętrznych, szyb portierni w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego. 2. Wykaz jednostek organizacyjnych wraz z podaniem powierzchni przeznaczonej do sprzątania przedstawia załącznik nr 1 do siwz. 3. Szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do sprzątania stanowi załącznik nr 2 do siwz. 4. Usługa sprzątania będzie wykonywana tylko w dniach pracy placówek Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z kierownikami poszczególnych placówek celnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł. 2. Wadium może być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) gwarancjach bankowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007 r. nr 42, poz.275). 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu należy dokonać przelewu na konto NBP o/o Poznań 32 1010 1469 0024 6613 9120 0000 z dopiskiem Wadium - przetarg na sprzątanie. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Wykonawca jest zobowiązany podać w ofercie numer konta na które nastąpi zwrot wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.ic.gov.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach