Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
- Data zamieszczenia: 2012-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
Księginice 14 14
59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
REGON: 02051616500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA SPRAWOWANIA FUNKCJI KIEROWNIKA BUDOWY PRZY ZADANIU INWESTYCYJNYM PN. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PIESZKÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: sprawowanie funkcji kierownika budowy w zakresie wykonywanych czynności przy realizacji inwestycji tj. Budowy sieci wodociągowej w Pieszkowie w dz. nr 149/7, 126, 127 wykonywanych przez GZUKiM w Księginicach. Charakterystyka inwestycji: sieć wodociągowa ? 90 mm o długości 20 mb. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków kierownika budowy należeć będzie: 1) sporządzanie kosztorysów budowlanych dotyczących przedmiotu zamówienia jeżeli zajdzie taka konieczność; 2) dokonywanie przyjęć i sprawdzeń dostarczanych materiałów instalacyjnych pod względem zgodności materiałów z projektem oraz zamówieniem; 3) prowadzenie raportów dziennych - pracy ludzi i sprzętu; 4) przygotowywanie i przedkładanie do dalszej realizacji wniosków i zapotrzebowań w zakresie poprawnego i sprawnego cyklu inwestycji (np. zlecanie wykonania usługi, prac, robót dla jednostek z zewnątrz - np. geodeta, badania zagęszczenia gruntu, badania jakości wody itp.); 5) opracowywanie i składanie wniosków o wyrażenie zgody na zajęcie drogi/pasa/pobocza do Gminy Lubin; 6) zgłaszanie do Gminy Lubin zakończenia zadania, uczestniczenie w czynnościach odbiorowych; 7) kompletowanie wniosków rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, składanie ich w nadzorze budowlanym w Starostwie Powiatowym w Lubinie 8) dokonywania rozliczeń częściowych i końcowych zadania (rozliczenia częściowe minimum raz w miesiącu) 9) sporządzenie dokumentacji w zakresie końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego i określenie wartości środka trwałego po wykonanych i rozliczonych robotach 10) realizacja nad prawidłowością i jakością kierowanych robót budowlanych w zakresie wykonywanych sieci wodociągowych - zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r.- Prawo budowlane, Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami. 11) Preferowana osoba z terenu województwa dolnośląskiego. 12) Osoba dyspozycyjna - codzienna obecność w siedzibie zakładu, od godz. 700 robocza dzienna odprawa pracowników. Wymagania stawiane przez Zamawiającego (należy udokumentować): 1) uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (preferowane będą dodatkowe uprawnienia konstrukcyjno-budowlane lub drogowe); 2) przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) znajomość obsługi programu kosztorysowania Norma; 4) znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5) staż pracy na samodzielnym stanowisku kierownika budowy w specjalności sieci i instalacje sanitarne min 2,5 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=71&r=r
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28