Przetargi.pl
USŁUGA SPRAWOWANIA FUNKCJI KIEROWNIKA BUDOWY PRZY ZADANIU INWESTYCYJNYM PN. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PIESZKÓW

Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
  • Data zamieszczenia: 2012-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
    REGON: 02051616500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SPRAWOWANIA FUNKCJI KIEROWNIKA BUDOWY PRZY ZADANIU INWESTYCYJNYM PN. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI PIESZKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: sprawowanie funkcji kierownika budowy w zakresie wykonywanych czynności przy realizacji inwestycji tj. Budowy sieci wodociągowej w Pieszkowie w dz. nr 149/7, 126, 127 wykonywanych przez GZUKiM w Księginicach. Charakterystyka inwestycji: sieć wodociągowa ? 90 mm o długości 20 mb. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków kierownika budowy należeć będzie: 1) sporządzanie kosztorysów budowlanych dotyczących przedmiotu zamówienia jeżeli zajdzie taka konieczność; 2) dokonywanie przyjęć i sprawdzeń dostarczanych materiałów instalacyjnych pod względem zgodności materiałów z projektem oraz zamówieniem; 3) prowadzenie raportów dziennych - pracy ludzi i sprzętu; 4) przygotowywanie i przedkładanie do dalszej realizacji wniosków i zapotrzebowań w zakresie poprawnego i sprawnego cyklu inwestycji (np. zlecanie wykonania usługi, prac, robót dla jednostek z zewnątrz - np. geodeta, badania zagęszczenia gruntu, badania jakości wody itp.); 5) opracowywanie i składanie wniosków o wyrażenie zgody na zajęcie drogi/pasa/pobocza do Gminy Lubin; 6) zgłaszanie do Gminy Lubin zakończenia zadania, uczestniczenie w czynnościach odbiorowych; 7) kompletowanie wniosków rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, składanie ich w nadzorze budowlanym w Starostwie Powiatowym w Lubinie 8) dokonywania rozliczeń częściowych i końcowych zadania (rozliczenia częściowe minimum raz w miesiącu) 9) sporządzenie dokumentacji w zakresie końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego i określenie wartości środka trwałego po wykonanych i rozliczonych robotach 10) realizacja nad prawidłowością i jakością kierowanych robót budowlanych w zakresie wykonywanych sieci wodociągowych - zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r.- Prawo budowlane, Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami. 11) Preferowana osoba z terenu województwa dolnośląskiego. 12) Osoba dyspozycyjna - codzienna obecność w siedzibie zakładu, od godz. 700 robocza dzienna odprawa pracowników. Wymagania stawiane przez Zamawiającego (należy udokumentować): 1) uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (preferowane będą dodatkowe uprawnienia konstrukcyjno-budowlane lub drogowe); 2) przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) znajomość obsługi programu kosztorysowania Norma; 4) znajomość przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5) staż pracy na samodzielnym stanowisku kierownika budowy w specjalności sieci i instalacje sanitarne min 2,5 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=71&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach