Przetargi.pl
Usługa spedycji i transportu odpadów palnych o kodzie 19 12 10 (paliwo alternatywne)

INNEKO Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7225385 w. 36 , fax. 95 7225385
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INNEKO Spółka z o.o.
    ul. Teatralna 49
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7225385 w. 36, fax. 95 7225385
    REGON: 21052365200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa spedycji i transportu odpadów palnych o kodzie 19 12 10 (paliwo alternatywne)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: spedycja i transport odpadów palnych (paliwa alternatywnego) o kodzie 19 12 10 na trasie: od Zamawiającego, tj. INNEKO Sp. z o. o. ul. Małyszyńska 180, 66 – 400 Gorzów Wlkp. – Chróścik do Odbiorcy tj. Górażdże Cement S.A. w Choruli, ul. Cementowa 1, 45 – 076 Opole.Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2017 do 31.12.2017 r. 1. Załadunek paliwa alternatywnego na samochody Wykonawcy leży po stronie Zamawiającego. 2. Zamawiający zakłada w okresie realizacji przedmiotu zamówienia przetransportować 8.000 Mg ± 20% paliwa alternatywnego. 3. Załadunek i przewóz paliwa będzie odbywał się na podstawie planów ilościowych dostaw paliwa opracowywanych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy. Przesłany harmonogram będzie traktowany jako zlecenie na wykonanie zadania. Tygodniowy harmonogram dostaw będzie przekazywany Wykonawcy w piątki do godz. 14.00. 4. Wszelkie obowiązki związane ze spedycją przyjmie na siebie Wykonawca, a w szczególności: - przygotowanie samochodu podstawionego do załadunku i rozładunku, - przygotowanie przesyłki do przewozu (odpowiednie zabezpieczenie ładunku), - dobór trasy gwarantujący dostarczenie ładunku na czas, - dobór trasy i jej czasu maksymalnie chroniących odpad przed zamarznięciem, do czasu przekazania go Odbiorcy, - opiekę nad przesyłką w drodze, - dostawę przesyłki do miejsca przeznaczenia, - poinformowanie Zleceniodawcy o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w przewozie, - przestrzeganie przepisów BHP, a w szczególności obowiązujących przepisów i procedur na terenie INNEKO Sp. z o. o., oraz Cementowni Górażdże, zgodnie z załącznikiem nr 9-11. 5. W szczególności Wykonawca odpowiada za: - przyjęcie i realizację wszystkich otrzymanych zleceń (Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego zobowiązuje się, że jest w stanie w ciągu jednego tygodnia realizować zamówienie obejmujące przewóz 350 Mg paliwa alternatywnego), - terminowe podstawienie środka transportu pod załadunek, we wskazanym przez Zamawiającego dniu i zmianie, - dotrzymywanie uzgodnionych terminów przewozu, wg zatwierdzonych harmonogramów przekazywanych przez Zamawiającego. - załadunek paliwa alternatywnego w sposób nie stwarzający zagrożenia życia i zdrowia podczas transportu i rozładunku. - zapewnienie możliwości kontaktu z kierowcą Wykonawcy lub Podwykonawcy (tylko w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie zgłosił Podwykonawcę), będącym aktualnie w trasie, - zmianę parametrów paliwa na skutek dostępu wilgoci w trakcie transportu. (Zamawiający pobierze próbkę paliwa alternatywnego z każdej partii ładunku w obecności kierowcy i będzie ją przetrzymywał przez okres 48 godzin. W przypadku nie przyjęcia przez Odbiorcę ładunku z powodu zbytniego zawilgocenia w/w próbka zostanie przesłana do analizy w celu dokładnego zbadania zawartości wody). - utratę lub ubytek masy paliwa alternatywnego w trakcie transportu (dopuszcza się każdorazowy ubytek masy w trakcie transportu do 5% masy początkowej, ponadto każdy przypadek ubytku masy powyżej 2% powinien być uzasadniony pisemnie), - opóźnienia w podstawieniu środków transportu do załadunku. - zagubienia lub zniszczenia dokumentów potwierdzających przyjęcie ładunku przez Odbiorcę, - opóźnienia w dostawie do Odbiorcy paliwa alternatywnego, 6. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku opóźnienia podstawienia środka transportu przekraczającego czas 12 godzin od ustalonego wcześniej dnia załadunku paliwa alternatywnego, zapewnić Zamawiającemu zastępczy środek transportu, lub zobowiązuje do pokrycia udokumentowanych przez Zamawiającego kosztów najmu sprzętu w celu realizacji zadania. 7. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do wywozu i transportu na poziomie 8.000 Mg paliwa alternatywnego. Sumaryczna ilość paliwa alternatywnego do wywozu może ulec zmianie: zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%, gdyż zależna jest od faktycznego zapotrzebowania dostarczanego paliwa., oraz możliwości magazynowych cementowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w walutach obcych. 3. Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, w siedzibie lub na konto Zamawiającego: Bank Millennium S.A., numer rachunku: 93 1160 2202 0000 0002 9282 6028, z oznaczeniem: „Wadium w przetargu ZP/PN/04/2016/RDF dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za „zgodność z oryginałem”, należy załączyć do oferty, lub w jednej z poniżej podanych form: b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp). 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach