Przetargi.pl
„Załadunek/rozładunek i transport odpadów komunalnych z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie i PSZOK do ZUO i J&B Bobrówko”

PGKiM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 620 766, , fax. 957 620 893
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGKiM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Pierwszej Brygady 21a
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 957 620 766, , fax. 957 620 893
    REGON: 21001912600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkimdrezdenko.pl/index.php/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Załadunek/rozładunek i transport odpadów komunalnych z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie i PSZOK do ZUO i J&B Bobrówko”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca załadunku/rozładunku i transportu odpadów komunalnych z punktu czasowego składowania odpadów znajdującego się na składowisku odpadów w Kleśnie i PSZOK do: 1.1.1. CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód – adres instalacji: Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód oraz 1.1.2. J&B Auto Serwis - Recykling Jacek i Bożena Chmielina Spółka Jawna, Bobrówko 1, 66-510 Bobrówko, gm. Strzelce Krajeńskie. 1.2. Ilość oraz dane dotyczące miejsc załadunku/rozładunku oraz trasy podane są poniżej: Tabela nr 1 Kod odpadu i rodzaj odpadu, Ilość odpadów w trakcie trwania zamówienia w Mg Zwiększenie/zmniejszenie ilości odpadów w trakcie trwania zamówienia +/-10% (Mg) Miejsce odbioru Miejsce dostarczenia 1. 20 03 01 (niesegregowane, zmieszane) - 4 200,00 (420,00) Mg, ze Składowiska odpadów we wsi Klesno, gm. Drezdenko do CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów - Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód 2. 15 01 07 (opakowania ze szkła) - 262,00 (26,20) Mg, ze Składowiska odpadów we wsi Klesno, gm. Drezdenko do CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów - Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód 3. 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) - 358,00 (35,80) Mg, ze Składowiska odpadów we wsi Klesno, gm. Drezdenko do CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów - Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód 4. 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) - 234,00 (23,40) Mg z a) Składowiska odpadów we wsi Klesno, gm. Drezdenko i b) Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) ul. Pierwszej Brygady 21a w Drezdenku (66-530) do CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów - Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód 5. 16 01 03 (opony zużyte) - 6,00 (0,6) Mg, z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) ul. Pierwszej Brygady 21a w Drezdenku (66-530) do J&B Auto Serwis - Recykling Jacek i Bożena Chmielina Spółka Jawna, Bobrówko 1, 66-510 Bobrówko, gm. Strzelce Krajeńskie Suma poz. od 1 do 5 5 060,00 (506,00) Mg. Tabela nr 2 Kod odpadu i rodzaj odpadu Ilość kursów (szt.), Zwiększenie/zmniejszenie ilości kursów w trakcie trwania zamówienia (szt.) Miejsce odbioru Miejsce dostarczenia 1. 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03. - 52 (12) szt., z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) ul. Pierwszej Brygady 21a w Drezdenku (66-530) do CLEAN CITY Sp. z o.o. Zakład utylizacji odpadów - Mnichy 100, 64-421 Kamionna gm. Międzychód. W przypadku kodu odpadów 17 09 04 – odpady będą wywożone przez Wykonawcę za pomocą kontenera hakowego, który będzie należał do Wykonawcy.. Kontener hakowy dostarcza Wykonawca na teren Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). Wykonawca w cenie każdego kursu wliczy koszt dzierżawy kontenera. Pojemność kontenera wyniesie: 25 m3. Zamawiający będzie sukcesywnie zapełniał kontener odpadami. 1.3. Ilości odpadów oraz kursów podane pkt 1.2 są orientacyjne (Tabela 1 i 2 kolumna 2), rozliczenie nastąpi wg faktycznej ilości wywiezionych odpadów oraz ilości zrealizowanych kursów. W toku realizacji zamówienia ilość odpadów może ulec zmianie o +/-10% od ilości podanej w Tabeli nr 1 kolumnie 2 w pkt 1.2. Ilość kursów może ulec zmianie o +/-12 kursów, od ilości podanej w Tabeli nr 2 w kolumnie 2. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości Mg i kursów nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Powyższe zmiany będą odbywały się automatycznie. Zmiany nie mogą przekroczyć wartości zawartej umowy. 1.4. Wymagania odnośnie zatrudnienia na umowę o pracę: 1.4.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące czynności związane z realizacją usług, tj. załadunku/rozładunku i transportu odpadów komunalnych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego, 1.4.2. W terminie do 3-ch dni roboczych od dnia podpisania umowy Wykonawca / podwykonawca przekaże Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub w przypadku, kiedy Wykonawca będzie osobiście wykonywał czynności, o których mowa powyżej, oświadczenie o osobistym wykonywaniu usług, 1.4.3. Zatrudnienie osób ujętych w wykazie powinno trwać co najmniej do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do powiadomienia o tym Zamawiającego - zaktualizowania wykazu pracowników. Postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio w przypadku zatrudnienia nowej osoby. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w Wykazie osób, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od powstania zmiany) poinformować Zamawiającego poprzez złożenie aktualnego Wykazu osób, 1.4.4. Wykonawca / podwykonawca na każdorazowe żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, zobowiązany jest do przedłożenia wykazu osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania spełnienia powyższych okoliczności. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenia wykazanych osób, potwierdzające fakt ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, 1.4.5. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia, Zamawiającemu będzie przysługiwać na każdym etapie realizacji umowy prawo kontroli dokumentów o zatrudnieniu (tj. żądania aktualnego wykazu zatrudnionych pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniami wykazanych osób, potwierdzającymi fakt ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę), 1.4.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób wraz z oświadczeniami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie powyższego obowiązku. W takim przypadku Zamawiający może naliczyć karę umowną, 1.4.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykazanych w Wykazie osób zatrudnionych, Zamawiający ma możliwość zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1.5. Wymagania sprzętowe: 1.5.1. Wykonawca winien dysponować jednym pojazdem do transportu odpadów komunalnych (tzw. pojazdem podstawowym) i jednym pojazdem do transportu odpadów komunalnych w przypadku awarii pojazdu podstawowego do transportu odpadów komunalnych, 1.5.2. Wszystkie pojazdy wykorzystane do realizacji niniejszego zamówienia winny być wyposażone w silniki spełniające normę EURO 4 lub wyżej, 1.5.3. Pojazdy muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r., o szczegółowych wymagań dla transportu odpadów, 1.5.4. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne oraz być dopuszczone do ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych lub inne ważne zezwolenie obejmujące swym zakresem zezwolenie na transport odpadów komunalnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, chyba, że Wykonawca wykaże, że jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na prowadzenie tej działalności lub wykaże, że transport odpadów komunalnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę w/w zezwolenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka określać ma między innymi sposób reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie oraz zakres i rodzaj odpowiedzialności poszczególnych Wykonawców za wykonanie zamówienia. 7.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 7.2.1. Wykonawca oraz Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy Pzp - składających ofertę wspólnie - wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę oddzielnie) - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 7.2.3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.2.4. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono tylko jedną ofertę, niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej nie wywołuje dla Wykonawcy ujemnych skutków prawnych. 7.3. Kompletna oferta musi zawierać: 7.3.1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 7.3.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale 4 SIWZ – Załącznik nr 3 do SIWZ, 7.3.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 7.3.4. Oświadczenie o spełnianiu odpowiedniego poziomu normy EURO przez silniki - Załączniku nr 4 do SIWZ. 7.3.5. Oświadczenie dotyczące zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 7.3.6. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów – pełnomocnictwo. 7.4. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 4.1., 5.1. 7.5. W przypadku złożenia przez wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. 7.6. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym postępowaniu dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale, natomiast dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo, składane jest w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7.7. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien: 7.7.1.Przekazać dokumenty, zaświadczenia, oświadczenia wymienione w § 9 ust. 2 pkt 2.21.-2.25 umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ. 7.7.2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia Wykonawca winien przedstawić dowód potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 200.000,00 PLN. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy ubezpieczenia lub polisy ubezpieczeniowej. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia umowy ubezpieczenia zawartej przez Wykonawcę jest krótszy niż okres realizacji niniejszej Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do kontynuacji umowy ubezpieczenia na warunkach tożsamych lub niemniej korzystnych niż dotychczasowa umowa ubezpieczenia, na kwotę ubezpieczenia wskazaną w zdaniu pierwszym. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć nową umowę z Ubezpieczycielem i przedłożyć Zamawiającemu kopię nowo zawartej umowy ubezpieczenia lub polisy ubezpieczeniowej, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przed upływem terminu wygaśnięcia poprzednio obowiązującej umowy ubezpieczenia. Ponadto, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie okazać potwierdzenie dokonania opłaty za tę polisę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach