Przetargi.pl
Usługa składu, łamania, korekty, druku i dostawy albumu „Sieć Dziedzictwo Kulinarne Świętokrzyskie” oraz druku materiałów informacyjno – promocyjnych dla sieci PIFE w ramach projektu „Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich”

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 291019005
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sejmik.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa składu, łamania, korekty, druku i dostawy albumu „Sieć Dziedzictwo Kulinarne Świętokrzyskie” oraz druku materiałów informacyjno – promocyjnych dla sieci PIFE w ramach projektu „Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - usługa obejmująca skład, łamanie, korektę (w tym korektę językową polegającą na poprawieniu błędów - literówki, ortografia, interpunkcja oraz korektę stylistyczną) bez ingerencji w zawartość merytoryczną tekstu, naświetlanie, druk i dostawę albumu pt. „Sieć Dziedzictwo Kulinarne Świętokrzyskie” w ilości 1500 egzemplarzy. 2) II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla sieci PIFE w ramach projektu „Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich” w ilościach: a) Broszura reklamowa 32 strony – 2 000 egz., b) Broszura reklamowa 8 stron – 2 000 egz., c) Ulotka reklamowa 6 stron – 2 000 egz., d) Notes A5 klejony 25 kartek – 1 000 egz. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskich praw majątkowych do wykonanych publikacji z chwilą zapłaty wynagrodzenia (dotyczy części I i II), zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2017. 880). 3. Przedmiotowe zamówienie objęte jest podstawową stawką podatku VAT w wysokości 23%. Zamówienie jest usługą, która mieści się w zakresie grupowania PKWiU 18.12.1 „Pozostałe usługi poligraficzne”. Zamawiający jest wydawcą wykonanych w ramach niniejszej usługi publikacji. Dostarczone zamawiającemu materiały, wykonane w ramach usługi, nie służą do dalszej odsprzedaży. 4. Album opisany w części I zamówienia będzie miał nadany numer ISBN. Publikacje opisane w części II nie posiadają numeru ISSN i numer ten nie będzie nadawany. 5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A i/lub 2B do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach