Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Akademicka 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6383555, 6383444 , fax. 084 6383500
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu
ul. Akademicka 8 8
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6383555, 6383444, fax. 084 6383500
REGON: 06004411400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa składu i wydruku trzech wydań pisma studenckiego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa składu i wydruku trzech wydań pisma studenckiego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu. I wydanie - 200 egz. II wydanie - 300 egz. III wydanie - 250 egz. 1) Format: A4 2) Papier: - środek - czarno-biały - offset 80g - okładka - dwustronnie kolor - kreda 150g gloss 3) Ilość stron: 44 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają pełną zdolność do czynności prawnych (osoby fizyczne) lub prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z wymogami ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004, nr 173,poz.1807), posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1 ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 2.2. z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.2.1 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605). W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), dokumenty określone w rozdziale VIII pkt 1.1, 1.2 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Wyżej wymienione dokumenty powinny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby/ uprawnioną do podpisania oferty. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo powinno być pod rygorem nieważności udzielone na piśmie (z oryginalnym podpisem mocodawcy, nie kserokopia pełnomocnictwa). Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W przypadku przedsiębiorców - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby/ uprawnioną do podpisania oferty).); 1.2. Wypełniony i podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; Ponadto wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.3. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 1.4. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwszzamosc.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa drukowania druków medycznych i innych stosowanych w komórkach szpitalnych Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św Jana z Dukli w Lublinie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2016-07-26 - Promocja Gminy Bychawa oraz Gminy Strzyżewice z podziałem na części [OP-IV.272.49.2016.MON]
Dodano: 2016-06-10 - Opracowanie i wydruk folderu promocyjnego Naturalnie w Krainie Lessowych Wąwozów wraz z dostawą. [OP-IV.272.47.2016.NSZ]
Dodano: 2016-05-24 - opracowanie projektu graficznego i wydruku broszury informacyjnej w ramach projektu Europejski Uniwersytet Wschodni
Dodano: 2016-05-16 - Druk materiałów promocyjnych: - katalogu - Lublin Miasto Kultury. Najważniejsze wydarzenia kulturalne - ulotki - 700 lat Miasta Lublin - ulotki - Lato z kulturą w Lublinie - zakładki do książki - 700 lat Miasta Lublin - naklejki - 700 lat Miasta Lublin.
Dodano: 2016-04-04 - Druk i dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2015-10-12 - Usługa drukowania polegająca na wykonaniu i dostarczeniu w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów na potrzeby Miasta Zamość
Dodano: 2015-08-07 - Usługa opracowania oraz druku wizytówek na potrzeby Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Lubelskiego [OP-IV.272.66.2015.PID]
Dodano: 2015-06-18 - Druk i dostawa materiałów promocyjnych.
Dodano: 2015-05-29 - Druk materiałów promocyjnych, a w szczególności: - katalogu - Lublin Miasto Kultury. Najważniejsze wydarzenia kulturalne - ulotki - Lublin Miasto Kultury. Najważniejsze wydarzenia kulturalne - ulotki - Kulturalne lato w Lublinie - ulotki - Europejski znak dziedzictwa
Dodano: 2015-03-17