Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Międzyrzecu Podlaskim ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Zarówie 86
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-83 3716420 , fax. 0-83 3716420
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Międzyrzecu Podlaskim
ul. Zarówie 86 86
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 0-83 3716420, fax. 0-83 3716420
REGON: 53815174570000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.miedzyrzec.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczenie i montaż pomostu pływającego na terenie Żwirowni w Międzyrzecu Podlaskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie i montaż pomostu pływającego na terenie Żwirowni w Międzyrzecu Podlaskim. Parametry techniczne pomostu: 1.Konstrukcja pomostu - pływająca. 2.Posadowienie pomostu - pomost pływający mocowany do dna. 3.Wyporność netto - 240-260 kg/m2. 4.Pokład pomostu - drewno impregnowane ciśnieniowo o grubości min. 2,5 cm. 5.Elementu konstrukcyjne - stal ocynkowana ogniowo. UWAGA: Pomost musi posiadać atest Polskiego Rejestru Statków i Certyfikat wyporności. Elementy składowe pomostu. 1.Pomost pływający o długości 12,0m i szerokości 1,2 m - 8 szt. 2.Trap o długości 4,8 m i szerokości 1,2 m - 2 szt. 3.Pomost pływający o długości 4,8 m i szerokości 2,4 m - 2 szt. 4.Wieżyczka ratownika stalowa o wysokości 1,5 m - 1 szt. 5.Zwiasy łączące elementy pomostu o szerokości 1,2 m - 9 kpl. 6.Zawiasy łączące pomosty o długości 4,8 m i szerokości 2,4 m - 2 kpl. 7.Łańcuch kotwiczny z kotwicą o masie 250 kg - 16 kpl. (łańcuch o łącznej długości ok. 64,0 mb) 8.Łańcuch kotwiczny o długości ok. 6,0 mb do mocowania trapu z brzegiem - 4 kpl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 345150000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postepowaniu: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy oraz udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wyrażają zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wymienione w nastepnym punkcie i w rozdz.1 pkt.2 ppkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, akceptuje termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego; udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.miedzyrzec.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną