Przetargi.pl
USŁUGA SERWISU (PRZEGLĄD I KONSERWACJA) URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W BUDYNKACH ZUS ODDZIAŁ W GDAŃSKU UL. CHMIELNA 27/33 ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH TERENOWYCH

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-748 Gdańsk, Chmielna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 078 200, , fax. 583 018 459
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    Chmielna 27/33
    80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 078 200, , fax. 583 018 459
    REGON: 00001775600514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA SERWISU (PRZEGLĄD I KONSERWACJA) URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W BUDYNKACH ZUS ODDZIAŁ W GDAŃSKU UL. CHMIELNA 27/33 ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH TERENOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu polegającej na serwisie (przegląd i konserwacja) urządzeń dźwigowych w budynkach Oddziału ZUS w Gdańsku oraz podległych jednostkach terenowych. 2. Usługa serwisu ma na celu utrzymanie zleconych do konserwacji urządzeń dźwigowych w stałej, pełnej sprawności w okresie obowiązywania umowy. 3. Przyjazd serwisu na każde wezwanie lub zgłoszenie w przypadku: 1) awarii lub usterki, 2) konieczności uwolnienia osób z kabiny. 4. Miejsca eksploatacji urządzeń: 1) ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk 2) Jednostka Organizacyjna ZUS Oddział w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, 80-865 Gdańsk 3) Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, 82-500 Kwidzyn 4) Inspektorat ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34,82-400 Sztum 5) Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, 83-200 Starogard Gdański 6) Inspektorat ZUS Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, 80-830 Gdańsk 7) Biuro Terenowe ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 81-805 Sopot 8) Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, 81-364 Gdynia 9) Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, 84-200 Wejherowo 10) Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 84-100 Puck 11) Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, 83-300 Kartuzy 12) Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, 83-110 Tczew 13) Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, 80-210 Gdańsk 14) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, 83-000 Pruszcz Gdański 15) Inspektorat ZUS w Malborku, ul. Dworcowa 1B, 82-200 Malbork Szczegółowe dane urządzeń objętych serwisem określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu wyróżniono 3 etapy składnia dokumentów i oświadczeń: A - DO TERMINU SKŁADANIA OFERT - SKŁADAJĄ WSZYSCY WYKONAWCY: 1) OFERTĘ tzn.: Załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony Formularz oferty. oraz Załącznik nr 9 do SIWZ - wypełniony Formularz cenowy. 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie / oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, (jeżeli dotyczy) ze zobowiązaniem innego podmiotu/ów do oddania zasobów zgodnie z pkt 8.4 SIWZ. 3) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie / oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) Wykonawcy o braku postaw wykluczenia z postępowania. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa. B – PO OTWARCIU OFERT - SKŁADAJĄ WSZYSCY WYKONAWCY: w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej. C – PO OCENIE OFERT – SKŁADA WEZWANY WYKONAWCA: 1) Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług wraz z dowodami określającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usługi. 3) Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych. 4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, aktualne na dzień złożenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, aktualne na dzień złożenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – odpowiednio, aktualnego na dzień złożenia, z zastrzeżeniem pkt 10.5 do SIWZ. 7) (jeżeli dotyczy) Dokumenty podmiotów trzecich, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania – odpowiednio, aktualne na dzień złożenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach