Przetargi.pl
NAPRAWA DWÓCH URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH (NR 31-06-005495; 31-06-005496) W BUDYNKU INSPEKTORATU ZUS ŚRÓDMIEŚCIE W GDAŃSKU UL. CHLEBNICKA 3/8

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-748 Gdańsk, Chmielna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 078 200, , fax. 583 018 459
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    Chmielna 27/33
    80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 078 200, , fax. 583 018 459
    REGON: 00001775600514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA DWÓCH URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH (NR 31-06-005495; 31-06-005496) W BUDYNKU INSPEKTORATU ZUS ŚRÓDMIEŚCIE W GDAŃSKU UL. CHLEBNICKA 3/8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa dwóch urządzeń dźwigowych (nr 31-06-005495; 31-06-005496) w budynku Inspektoratu ZUS Śródmieście w Gdańsku ul. Chlebnicka 3/8. 2. W ramach wykonania naprawy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania dokumentacji technicznej, remontowej i uzgodnienie ich z Urzędem Dozoru Technicznego w Gdańsku. 2) Wymiany lin nośnych dla urządzeń dźwigowych. 3) Wymiany tablicy wstępnej zasilania dźwigów. 4) Wymiany istniejącego sterowania dźwigów na nowe. 5) Wymiana istniejącego sterowania dźwigów na nowe. 6) Montaż nowych kaset wezwań. 7) Wymiana całej instalacji szybowej wraz z oświetleniem szybów. 8) Odnotowywania wykonanych naprawy w dzienniku konserwacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018r., poz. 2176); odnotowywanie każdej wizytacji w książce serwisowej dla każdego budynku. 9) wykonania oceny stopnia wykorzystania resursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacjiurządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018r., poz. 2176) po wykonanej naprawie. 10) Wykonanie dokumentacji odbiorowej po wykonaniu naprawy i uzyskanie pozytywnego odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego w Gdańsku w celu dopuszczenia dźwigów do użytkowania. 3. Lokalizacja - Inspektorat ZUS Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, 80-830 Gdańsk. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach