Centrum Informatyczne Edukacji ogłasza przetarg
- Adres: 00918 Warszawa, Al. Szucha
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 34 74 461 , fax. 22 34 74 804
- Data zamieszczenia: 2017-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Informatyczne Edukacji
Al. Szucha 25
00918 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 34 74 461, fax. 22 34 74 804
REGON: 123390100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cie.men.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budzetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego wraz z usługą zabezpieczenia urządzenia Brocade NetIron CER 2024C. z poniższym harmonogramem wraz z usługą zabezpieczenia urządzenia Brocade NetIron CER 2024C. Poprzez usługę zabezpieczenia urządzenia Brocade NetIron CER 2024C jest rozumiane dostarczenie urządzenia o nie gorszych parametrach niż urządzenie Brocade NetIron CER 2024C wraz z wszystkimi niezbędnymi akcesoriami (wkładki, patchcordy, itp.), uwzględniając również wszystkie licencje oraz uruchomienie wysokiej dostępności pozwalającej na automatyczne przełączenie się podczas awarii urządzenia Brocade NetIron CER 2024C posiadanego przez Zamawiającego na urządzenie dostarczone przez Wykonawcę. Dostarczone urządzenie musi stworzyć klaster Multi-Chassis pozwalający na realizację wiązek LACP razem z urządzeniem posiadanym przez Zamawiającego. Klaster musi obsługiwać minimum 1.4 mln wpisów w tablicy Forwarding Information Base dla tras IPv4 BGP. Ponadto Wykonawca w ramach usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzenia PaloAlto 3020 przeprowadzi 5-dniowe szkolenie (łącznie co najmniej 35 godzin) dla dwóch osób z zakresu administracji urządzenia PaloAlto 3020. Szkolenie odbędzie się w ustalonym terminie, jednak nie później niż w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W wykazie Wykonawca wskaże inżynierów: min. 1 osobę posiadającą ważny certyfikat Brocade CER, min. 1 osobę posiadającą ważny certyfikat Brocade CER professional, min. 2 osoby posiadające ważny certyfikat producenta dla urządzenia palo Alto PA3020.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego na odległość (drogą elektroniczną) oraz wizyt kontrolnych w miejscu zainstalowania systemu zajętości miejsc PARK EYES na terenie parkingu wielopoziom. (...)
Dodano: 2024-07-01 - Zapewnienie ciągłości działania Systemu Centralna Baza Danych Osób Pozbawionych Wolności, obejmujące usługę wsparcia eksploatacji Systemu CBDOPW
Dodano: 2024-06-27 - Zakup wsparcia do posiadanego systemu CyberArk oraz odnowienie subskrypcji
Dodano: 2024-06-26 - ZP-2511-11-IS/2024 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,
Dodano: 2024-06-03 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,
Dodano: 2024-05-15 - Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07