Centrum Informatyczne Edukacji ogłasza przetarg
- Adres: 00918 Warszawa, Al. Szucha
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 34 74 461 , fax. 22 34 74 804
- Data zamieszczenia: 2016-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Informatyczne Edukacji
Al. Szucha 25
00918 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 34 74 461, fax. 22 34 74 804
REGON: 123390100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest uUsługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń i oprogramowania będących na wyposażeniu Zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 16 000,00 (słownie: szesnaście tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego na odległość (drogą elektroniczną) oraz wizyt kontrolnych w miejscu zainstalowania systemu zajętości miejsc PARK EYES na terenie parkingu wielopoziom. (...)
Dodano: 2024-07-01 - Zapewnienie ciągłości działania Systemu Centralna Baza Danych Osób Pozbawionych Wolności, obejmujące usługę wsparcia eksploatacji Systemu CBDOPW
Dodano: 2024-06-27 - Zakup wsparcia do posiadanego systemu CyberArk oraz odnowienie subskrypcji
Dodano: 2024-06-26 - ZP-2511-11-IS/2024 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,
Dodano: 2024-06-03 - „Usługa świadczenia wsparcia technicznego systemu informatycznego klasy HIS – Medicus On-Line”,
Dodano: 2024-05-15 - Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07