Przetargi.pl
Usługa serwisu pogwarancyjnego, asysty technicznej i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi działalności WFOŚiGW w Warszawie

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-893 Warszawa, ul. Ogrodowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 504 41 00 , fax. 22 504 41 39
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
    ul. Ogrodowa 5/7
    00-893 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 504 41 00, fax. 22 504 41 39
    REGON: 14214815500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisu pogwarancyjnego, asysty technicznej i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi działalności WFOŚiGW w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego, asysty technicznej i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi działalności WFOŚiGW w Warszawie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego, asysty technicznej i opieki powdrożeniowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi działalności Funduszu obejmującej moduły: Umowy i Wnioski, Wnioski na Zarząd, Generator raportów (Sprawozdawczość finansowa z działalności), Finanse-Księgowość, Generator JPK oraz integracja z Ministerstwem Finansów oraz z Urzędem Skarbowym, Płace i Kadry, Środki Trwałe, Obieg poczty i dokumentacji Kancelaria – workflow, e-podpis (aplet Java), Portal Beneficjenta – szczegółowo opisanych w rozdziale I ust. 1 Opisu przedmiotu zamówienia, zawartego w Załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ; 2) modyfikacje Zintegrowanego Systemu Informatycznego na zlecenie Zamawiającego, w zakresie niewymienionym w rozdziale I ust. 1 Opisu przedmiotu zamówienia, zawartego w Załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ, a także inne usługi informatyczne, niewymienione w Załączniku nr 1 do umowy, których potrzeba wykonania może zaistnieć w okresie obowiązywania umowy – w ramach limitu 800 roboczogodzin obowiązującego w trakcie trwania umowy. Podana liczba roboczogodzin jest szacunkowa i nie może stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę ich realizacji oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń. 3. Zamawiający posiada licencję niewyłączną na korzystanie z ZSI na użytek własny na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4. Kody źródłowe jak i wszelkie prawa, w tym autorskie prawa majątkowe do kodów źródłowych ZSI są własnością Prolan Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Sowińskiego 3, 44-100 Gliwice. Wykonawca zobowiązany jest uregulować kwestie prawne związane z własnością kodów bezpośrednio z ich właścicielem. Prawo opcji 5. Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie przedmiotu zamówienia obejmującego wykonywanie na zlecenie Zamawiającego wszelkich modyfikacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego, w zakresie niewymienionym w rozdziale I ust. 1 Opisu przedmiotu zamówienia, zawartego w Załączniku nr 1 do umowy, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ, a także inne usługi informatyczne, niewymienione w tym Załączniku. 6. W ramach opcji Zamawiający w okresie obowiązywania zawartej umowy będzie posiadał możliwość zrealizowania dodatkowych zleceń ponad liczbę roboczogodzin wymienioną w ust. 2 pkt 2) niniejszego rozdziału. Dodatkowe zlecenia w ramach opcji uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego i nie przekroczą liczby 500 roboczogodzin. 7. Wysokość stawki roboczogodziny za zlecenia realizowane w ramach opcji będzie identyczna jak w zamówieniu podstawowym. 8. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub niewykorzystania całego jej zakresu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 2. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Jeżeli Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego - zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdziału VII ust. 2 pkt 1) SIWZ (Załącznik nr 4 do SIWZ); 4. Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). 5. Jeśli Wykonawca wykazując spełnienie warunku w zakresie potencjału osobowego powołuje się na certyfikaty równoważne, musi do oferty załączyć dokumenty, z których wynikać będzie zachowanie warunków równoważności dla tych certyfikatów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach