Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-917 Warszawa, Senatorska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 538 20 78, , fax. +48 22 826 38 87
- Data zamieszczenia: 2018-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie
Senatorska 6/8
00-917 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 22 538 20 78, , fax. +48 22 826 38 87
REGON: 00001775600300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Ubezpieczenia społeczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisu i naprawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych zlokalizowanych w I, II i III Oddziale ZUS w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi serwisu i naprawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w I, II i III Oddziale ZUS w Warszawie: Część 1 - usługa w I Oddziale ZUS w Warszawie Liczba urządzeń: 363 szt. Część 2 - usługa w II Oddziale ZUS w Warszawie Liczba urządzeń: 363 szt. Część 3 - usługa w III Oddziale ZUS w Warszawie Liczba urządzeń : 321 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część nr 1 – 5 000,00 zł, Część nr 2 – 5 000,00 zł. Część nr 3 – 3 900,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 5 do SIWZ; 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy i złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Do oferty każdy Wykonawca powinien dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum) Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu, 5. Wykonawca polegający na zasobach innego podmiotu powinien dołączyć do oferty Zobowiązanie innego podmiotu – dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa opieki serwisowej dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek eksploatowanych w Sądzie Okręgowym w Radomiu oraz w SR w Szydłowcu, Przysusze, Zwoleniu i Lipsku
Dodano: 2024-06-26 - USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU DRUKUJĄCEGO
Dodano: 2021-02-04 - USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU DRUKUJĄCEGO
Dodano: 2020-12-14 - Naprawa i konserwacja: komputerowych urządzeń peryferyjnych i urządzeń faksujących dla potrzeb Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2020-09-11 - Naprawa i konserwacja: drukarek igłowych płaskich do nadruku na obwolutach akt, komputerowych urządzeń peryferyjnych, urządzeń kopiujących, urządzeń faksujących dla potrzeb Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2020-07-16 - Usługa utrzymania Elektronicznych Tablic Ogłoszeniowych
Dodano: 2020-07-03 - Naprawa i konserwacja: drukarek igłowych płaskich do nadruku na obwolutach akt, komputerowych urządzeń peryferyjnych, urządzeń kopiujących, urządzeń faksujących dla potrzeb Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2020-05-07 - Najem urządzeń drukujących współpracujących z systemem do zdalnej diagnostyki serwisowej oraz kontroli kosztów
Dodano: 2019-10-10 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu drukującego
Dodano: 2019-09-13 - Naprawa i konserwacja: drukarek igłowych płaskich do nadruku na obwolutach akt, komputerowych urządzeń peryferyjnych, urządzeń kopiujących, urządzeń faksujących dla potrzeb Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
Dodano: 2019-06-11