Przetargi.pl
Usługa serwisowo-konserwacyjna urządzeń elektromechanicznych tj. bram wjazdowych i szlabanów elektrycznych w kompleksach wojskowych będących w zasobach RZI Szczecin od dnia podpisania umowy przez okres trzech lat.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8892000, 8892026 , fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8892000, 8892026, fax. 091 8892024, 8892029, 4331054
    REGON: 81006093700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisowo-konserwacyjna urządzeń elektromechanicznych tj. bram wjazdowych i szlabanów elektrycznych w kompleksach wojskowych będących w zasobach RZI Szczecin od dnia podpisania umowy przez okres trzech lat.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowo-konserwacyjna urządzeń elektromechanicznych tj. bram wjazdowych i szlabanów elektrycznych w kompleksach wojskowych będących w zasobach RZI Szczecin od dnia podpisania umowy przez okres trzech lat. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części: a) Część I - WAK Szczecin, WAK Szczecin Podjuchy, WAK Mosty, WAK Stargard Szczeciński, WAK Świnoujście, WAK Dziwnów. b) Część II - WAK Koszalin WL, WAK Mrzeżyno, WAK Koszalin CSSP, WAK Darłowo c) Część III - WAK Mirosławiec, WAK Choszczno, WAK Oleszno, WAK Wałcz, WAK Świdwin, WAK Złocieniec 3. Wartość szacunkowa całego zamówienia: 185.493,24 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4 500,00 PLN dla całości zamówienia, w tym: Wadium dla części I : 3 000,00 zł Wadium dla części II: 500,00 zł Wadium dla części III : 1 000,00 zł W przypadku składania oferty na kilka części,należy wnieść wadium w kwocie jaką stanowi suma wadium dla tych części. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP. Ocena: Spełnia/Nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzeniem spełnienia warunków dla każdej części zamówienia z osobna są: 1) Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w ust.1, zawierające treść jak w formularzu do oferty - Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) Złożenie następujących dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załączając kopię uprawnień. Warunek spełnia wykazanie osób ze świadectwami kwalifikacyjnymi w: a) specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - E - 1 osoba b) specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - D - 1 osoba 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np.: referencje, zaświadczenia itp. Warunek spełnia wykonanie min. 1 usługi jw. na kwotę min. 25 000,00 zł na każdą z części. C. W przypadku składania oferty wspólnej (przez konsorcjum) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena: Spełnia/ Nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach