Przetargi.pl
Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, aktualizacji programu NORMA Pro, oraz informatorów cenowych SEKOCENBUD i INTERCENBUD, w podziale na dwie części: 1. Część I - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, 2. Część II - Dostawa aktualizacji programu NORMA Pro oraz informatora cenowego SEKOCENBUD i INTERCENBUD

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4886333, 4886301 , fax. (091) 48 93 831, 4893832
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4886333, 4886301, fax. (091) 48 93 831, 4893832
    REGON: 81048167900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, aktualizacji programu NORMA Pro, oraz informatorów cenowych SEKOCENBUD i INTERCENBUD, w podziale na dwie części: 1. Część I - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, 2. Część II - Dostawa aktualizacji programu NORMA Pro oraz informatora cenowego SEKOCENBUD i INTERCENBUD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres zamówienia: 1. Część I zamówienia - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: 1.1. Komputerów Klasy PC - 31 szt. z zainstalowanym oprogramowaniem 1.2. Monitor LCD - 65 szt. 1.3. Komputer przenośny - 2 szt. 1.4. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 wraz z kablem USB 4,5m ekranowanym-11 szt. 1.5. Drukarki Igłowa wraz z kablem Centronics (min.4,5m) - 3 szt. 1.6. Skaner A4 wraz z kablem USB 4,5m ekranowanym - 1 szt. 1.7. Zasilacze UPS - 6 szt. 1.8. Pakiet biurowy - 36 szt. - Microsoft Office 2007 Small Business wersja BOX lub równoważny w pełni kompatybilny z Microsoft Office 2007. 1.9. Pamięć flash (Pendrive )- 10 szt. 1.10. Dysk twardy - 32 szt. 1.11. Karty graficzne - 5 szt. 1.12. Pamięć Ram - 15 szt., 1.13. Routery wraz z kartami sieciowymi USB - 10 szt., 1.14. Karty sieciowe USB - 10 szt., 1.15. Switch - przełączniki nie zarządzane - 17 szt., 1.16. Zasilacze ATX - 400W, Silent - 40 szt., 1.17. Sprężone powietrze - po 400 ml, 50 sztuk, 1.18. Myszki - 30 szt. 1.19. Klawiatura - 30 szt. 2. Część II zamówienia - dostawa aktualizacji programu NORMA Pro oraz informatora cenowego SEKOCENBUD i INTERCENBUD, w edycjach kwartalnych, według poniżej podanej specyfikacji: 2.1. Dostawa abonamentów aktualizacyjnych programu NORMA Pro do kosztorysowania robót budowlanych w edycjach kwartalnych, rozpoczynając od 4 kwartału 2009 r. - następnie w kolejnych aktualizujących edycjach - 1/2010, 2/2010 i 3/2010, dla 21 stanowisk komputerowych, 2.2. Dostawa kwartalnych informatorów aktualizujących ceny SEKOCENBUD, wydawanych na płytach CD poczynając od 4 kwartału 2009 r. następnie w kolejnych aktualizujących edycjach 1/2010, 2/2010, 3/2010, dla 21 stanowisk komputerowych, 2.3. Dostawa aktualizacji internetowego rocznego informatora cenowego INTERCENBUD, wydawanych na płytach CD wraz z dostępem do serwisu www.intercenbud.pl - w edycji kwartalnej poczynając od 4 kwartału 2009 r. następnie w kolejnych aktualizujących edycjach 1/2010, 2/2010, 3/2010, dla 2 stanowisk komputerowych. Informatory cenowe winny być dostarczone Zamawiającemu: 1) SEKOCENBUD - nie później niż do 10 dnia trzeciego miesiąca w kwartale, 2) INTERCENBUD - zgodnie z cyklem wydawniczym, niezwłocznie po opublikowaniu przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaceniA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach