Przetargi.pl
Usługa serwisowo-konserwacyjna oraz naprawy urządzeń dźwigowych UTB zainstalowanych w kompleksach wojskowych na terenie 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisowo-konserwacyjna oraz naprawy urządzeń dźwigowych UTB zainstalowanych w kompleksach wojskowych na terenie 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych UTB zainstalowanych w kompleksach wojskowych będących w administrowaniu 17 WOG Koszalin z odnotowywaniem, podaniem daty i potwierdzonym podpisem w dzienniku konserwacji wyników czynności serwisowych i konserwacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r., w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń dźwigowych UTB ( Dz. U. z 2018 r., poz. 2176) – w oparciu o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ oraz Projekt umowy na wykonanie usługi - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) 50531400-0 - usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów. 3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia – miejscem realizacji usług jest określone w STWiOR pkt1.6 . 4. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usługi (art. 29 ust. 3a uPzp), tj.: 1) PRACE KONSERWACYJNE a) Przegląd konserwacyjny wciągników i wciągarek z napędem ręcznym; b) Przegląd konserwacyjny wciągników i wciągarek z napędem elektrycznym; c) Przegląd konserwacyjny suwnic z napędem ręcznym; d) Przegląd konserwacyjny suwnic z napędem elektrycznym; e) Przegląd konserwacyjny dźwigów towarowych; f) Przegląd konserwacyjny dźwigów towarowo-osobowych. USUWANIE AWARII I NAPRAWY URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH a) Usuwanie awarii i naprawa wciągników i wciągarek z napędem ręcznym; b) Usuwanie awarii i naprawa wciągarek z napędem elektrycznym; c) Usuwanie awarii i naprawa suwnic z napędem ręcznym; d) Usuwanie awarii i naprawa suwnic z napędem elektrycznym; e) Usuwanie awarii i naprawa dźwigów towarowych; f) Usuwanie awarii i naprawa dźwigów towarowo-osobowych, zgodnie z opisem pkt 5.2 STWiOR- załącznik nr 4 do SIWZ. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, o których mowa pkt. 8 , 9 ppkt 1 – 4) oraz pkt 10, określono w § 2 projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz oferty oraz załączniku 1a) do SIWZ – Formularz cenowy szczegółowy: 1) Zamawiający w oparciu o art. 36b ust. 1 uPzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o czym mówi art. 36b ust. 1 uPzp. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 36b ust. 2 uPzp. 4) Przepisy stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom, dalszym podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia, zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp 6) Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zawarte zostały w § 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 7) Wykonawca przed zawarciem umowy( udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na umowę o prace skierowanych do realizacji zamówienia publicznego- stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 8) Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 5 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ramach warunków udziału w postępowaniu dotyczących w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka Zamówienia publiczne /2019/ powyżej 30000 euro informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. oferta musi zawierać: 1. Formularz oferty – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1oraz załącznik 1a) do SIWZ, 2) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego (ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) oświadczenia dotyczące spełnienia warunków w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Część VII pkt 7 SIWZ, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach