Przetargi.pl
Usługa serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-310 Szczecin, Al. Piastów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 449 4916 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2021-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
    Al. Piastów 17
    70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 449 4916, fax. -
    REGON: 32058816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowania, konserwacji i ewentualnych napraw urządzeń dźwigowych w postaci dźwigów osobowych, towarowych, towarowo-osobowych, suwnic oraz platform dla osób niepełnosprawnych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. 2. Szczegółowy wykaz urządzeń dźwigowych i miejsce ich lokalizacji zawiera załącznik nr 2 SIWZ. 3. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga utrzymywania urządzeń dźwigowych w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej przy zachowaniu bezpieczeństwa eksploatacji, w szczególności poprzez: a. wykonywanie konserwacji i ewentualnych napraw z należytą starannością, zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową oraz zaleceniami producenta zainstalowanych urządzeń, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami i przepisami dotyczącymi przedmiotu umowy, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów z zakresu dozoru technicznego, w tym Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018r. w sprawie warunków technicznych, dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018 poz. 2176), a także BHP i P.POŻ.; b. prowadzenie i dokonywanie na bieżąco wpisów do dziennika konserwacji, c. wyłączanie dźwigów z eksploatacji w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa użytkowników oraz niezwłoczne zgłaszanie takich przypadków Zamawiającemu; d. monitorowanie terminarza przeglądów/badań dokonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego, w szczególności pisemne poinformowanie (dopuszczalna forma: e-mail) Zamawiającego, z min. siedmiodniowym wyprzedzeniem o zbliżającym się ich terminie oraz stosowne przygotowanie urządzeń dźwigowych i udział przy czynnościach sprawdzających/badaniach, realizowanych przez UDT, z zapewnieniem niezbędnego sprzętu i wyposażenia (np. elementów obciążenia); e. świadczenie usług pogotowia dźwigowego przez całą dobę we wszystkie dni w roku, przy czym w godzinach 18.00- 6.00 usługi pogotowia będą ograniczone wyłącznie do uwalniania pasażerów z kabiny dźwigów; f. uwolnienie pasażerów z kabiny dźwigów unieruchomionych awaryjnie w terminie 40 minut od chwili zgłoszenia; g. przystąpienie do usuwania wszelkich usterek/awarii i nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń dźwigowych w ciągu maksymalnie 8 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego; h. zgłaszanie niezwłocznie Zamawiającemu każdej konieczności wykonania naprawy urządzenia dźwigowego związanej z wymianą części/podzespołów i jej zakresu oraz przedstawienie kalkulacji cenowej (w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia), obowiązek zgłoszenia dotyczy także urządzeń objętych gwarancją. Powyższe nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku podjęcia kroków mających na celu minimalizację negatywnego wpływu nieprawidłowości na funkcjonowanie dźwigu; i. wykonanie naprawy urządzeń dźwigowych o których mowa w lit. h, w przypadku jej zlecenia przez Zamawiającego na warunkach określonych w § 2 ust. 3 i w § 3 ust. 7 i 8 Wzoru umowy, przy czym maksymalna stawka robocizny kosztorysowej nie może przekroczyć kwoty 24 zł /rbg netto (bez podatku Vat); j. wykonywanie w każdym roku kalendarzowym obowiązywania umowy, obowiązkowych pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, pomiarów rezystancji uziemień roboczych urządzenia oraz pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. 4. Szczegółowo świadczenia składające się na zakres przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach