Przetargi.pl
Usługa serwisowa odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o. na lata 2017- 2018

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73110 Stargard, ul. Okrzei
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5771274 , fax. 91 5772128
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 6
    73110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5771274, fax. 91 5772128
    REGON: 81111575800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisowa odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o. na lata 2017- 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi najmu odzieży roboczej letniej i zimowej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników MPGK Sp. z o.o. z Zakładu Oczyszczania Miasta i z Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Stargardzie. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących lokalizacjach (wykaz ilości pracowników jest zgodny ze stanem zatrudnienia na dzień 19.10.2016 roku): - Zakład Oczyszczania Miasta – 51 pracowników, szatnie zlokalizowane przy ul. Bogusława IV 15; - Zakład Wodociągów i Kanalizacji – 25 pracowników, szatnie zlokalizowane przy ul. Bogusława IV 15; - Zakład Wodociągów i Kanalizacji – 20 pracowników, szatnie zlokalizowane na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Drzymały 65; - Zakład Wodociągów i Kanalizacji – 16 pracowników, szatnie zlokalizowane na terenie ujęcia wody przy ul. Warszawskiej 24 ; 1. Najem i serwis: Zestaw całoroczny – od stycznia do grudnia (52 tygodnie w roku) a) bluza (kurtka) letnia b) spodnie ogrodniczki letnie c) koszula flanelowa d) koszulka T-shirt e) czapka letnia Uzupełnienie zimowe w miesiącach od listopada do marca a) kurtka ocieplana b) spodnie ogrodniczki ocieplane c) czapka zimowa Podane powyżej ilości pracowników mają charakter szacunkowy. Zamawiający przewiduje możliwość rotacji (fluktuacji) pracowników w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy. 2. Najem szaf ubraniowych w ilości umożliwiającej zbiorcze przechowywanie odzieży brudnej oraz pojedynczo dla każdego pracownika odzieży czystej w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (zestaw całoroczny plus uzupełnienie zimowe) 3. wynajmowana i dostarczana odzież robocza musi spełnić poniższe warunki: Ubrań roboczych letnich typ szwedzki Parametry tkaniny: Ubrania robocze: ( bluza) kurtka i spodnie ogrodniczki letnie i zimowe: - materiał mieszankowy o składzie 30-40% bawełny i 60-70% poliestru - gramatura min. 270 g/m2 Czapka letnia – typ baseball z usztywnionym daszkiem, kolor zielony z regulowanym zapięciem z haft loga Spółki. Czapka zimowa uszanka - 100% bawełny o gramaturze 175 g/m2, podszewka o gramaturze 100 g/m2, uszy podpinane do góry, wykończone kożuszkiem o gramaturze 700 g/m2, od środka ocieplana kożuszkiem, usztywniany daszek, kolor zielony z regulowanym zapięciem z haft loga Spółki. B l u z a – długość do bioder ze ściągaczami po obu bokach, kołnierz wykładany, rękawy zapinane na guziki/napy/zatrzaski, na dole bluzy po bokach 2 kieszenie wsuwane, u góry 2 kieszenie z patkami zapinanymi na rzep; wzmocnienie łokci dodatkową tkaniną, zapięcia na guziki/zatrzaski/napy, mocne nici, na lewej górnej kieszeni haft loga Spółki. Dookoła kończyn i tułowia naszyte podwójne pasy odblaskowe. W przypadku bluzy ocieplanej wykonanie 70% poliestry, 30% bawełna, chroniące do -30 stop. Celcjusza, ocieplina TINSCHULATE 3M, gramatura 150 (kurtka typu pilotka). Spodnie typu „ogrodniczki” – podniesiony karczek na którym znajduje się kieszeń z klapką zapinaną na rzep; przód spodni 2 kieszenie boczne wsuwane, na bokach nogawek kieszeń na metrówkę, na całym obwodzie nogawek w dolnej części naszyte dwa pasy odblaskowe; wzmocnienie kolan dodatkową tkaniną- kieszenie nakolanniki; rozporek zapinany na guziki lub na napy, zapięcie spodni – szelki elastyczne zapinane na klamry z tworzywa sztucznego, mocne nici, z przodu na górnej kieszeni haft loga Spółki. W przypadku spodni ocieplanych wykonanie 70% poliestry, 30% bawełna, chroniące do -30 stop. Celcjusza, ocieplina THINSULATE 3M, gramatura 150. Koszule robocze flanelowe – krajowe, zapinane na guziki/zatrzaski/napy, długi rękaw, kołnierzyk usztywniony, na prawej piersi kieszonka, o gramaturze od 165 do 205g/m2, 100% bawełna, kolor przeważający zielony. Koszulki T-shirt o gramaturze min 160g/m2, 100% bawełna, na rękawach naszyte pasy odblaskowe, haft loga Spółki naszyty na lewej piersi a. odzież winna posiadać certyfikat CE b. tkaniny o odpowiednim standardzie jakościowym pozwalającym zachować odpowiednie rozmiarówki po upraniu w całym okresie trwania umowy c. kolor odzieży zielony RAL: 6002 lub 6001 lub 6010, d. odzież musi być nowa i oznakowana w sposób zapewniający jej identyfikację i powrót do właściwego użytkownika po usłudze serwisu, Odzież robocza. Ubrania robocze zgodne z PN-P-84525:1998 Pasy odblaskowe spełniające wymagania polskiej i europejskiej normy PN-EN ISO 20471:2013-07 o szerokości min. 5 cm. Odzież do intensywnej widzialności materiał odblaskowy klasy II. 4. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia: • dokonanie pomiarów pracowników w celu dostarczenia odpowiedniej odzieży we właściwych rozmiarach w terminie do 1 stycznia 2017 roku (rozpoczęcie realizacji umowy) oraz ze stosownym wyprzedzeniem odzieży zimowej przed okresem wskazanym w przedmiocie zamówienia, • pranie odzieży według ustalonego harmonogramu, • dokonywanie przeróbek krawieckich, • podstawową naprawę uszkodzonej odzieży, • personalnego, numerycznego i rozmiarowego oznakowania odzieży, • odbieranie i dostarczanie odzieży ze wszystkich lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, • dostawy odzieży zamiennej w razie jej naturalnego zużycia lub zniszczenia np. skurczenia/zmniejszenia rozmiarówki podczas prania z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy • sortowanie i umieszczanie w wynajmowanych szafkach znajdujących się u Zamawiającego (odzież czysta oddzielnie dla każdego pracownika imiennie, odzież brudna w szafce zbiorczej) wg. częstotliwości określonych w przedmiocie zamówienia i w uzgodnionym z Zamawiającym dniu tygodnia w godzinach od 7.00 do 15.00. • dostosowanie ilości odzieży w obrocie do fluktuacji kadr - zmiana odzieży w przypadku zwalnianych i nowoprzyjętych pracowników w okresie pierwszych 20 miesięcy realizowania umowy. Zamawiający na podstawie danych z ostatnich 24 miesięcy ustala poziom fluktuacji kadr na poziomie 11 zwolnionych i 11 zatrudnionych. • w ciągu max 14 dni od zgłoszenia nowoprzyjętego pracownika Wykonawca dostarczy odzież w wymaganym rozmiarze, zgodnie z harmonogramem przydziału letnia lub zimowa odzież (zgodnie z porą roku). • w przypadku zmiany stanu zatrudnienia u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić to w comiesięcznych rozliczeniach (faktury VAT). • fakturowanie oddzielne dla każdego z punktów obsługowych tj. 2 punkty przy ul. Bogusława IV 15, 1 punkt przy ul. Drzymały 65, punkt przy ul. Warszawskiej 24. 4.1. Przez podstawową naprawę, o której mowa w pkt. 4, strony rozumieją naprawy związane z użytkowaniem a w szczególności: usunięcie i przyszycie uszkodzonego zamka, przyszycie guzika/napy/zatrzasku, naprawę rozcięć do 10 cm, zszycie szwów i innych uszkodzeń materiału – jeżeli nie wpłyną negatywnie na estetykę i bezpieczeństwo odzieży. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z pisemną ofertą po jednym egzemplarzu próbki w postaci wzoru oferowanej w postępowaniu przetargowym odzieży tj. bluza (kurtka) letnia, spodnie ogrodniczki letnie, koszula flanelowa, koszulka T-shirt, kurtka zimowa-ocieplana, spodnie ogrodniczki zimowe-ocieplane. Po zakończeniu postępowania przetargowego próbki odzieży zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy na ich wniosek. Nie dotyczy to próbki Wykonawcy, którego oferta została wybrana (art. 97 ust. 2 PZP) Uwaga: Zamawiający wymaga aby, umowa o udzielenie zamówienia publicznego została podpisana w siedzibie Zamawiającego tj. w Stargardzie przy ul. S.Okrzei 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane i wynosi 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29.11.2016 r. do godz.10.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach