Przetargi.pl
Usługa serwisową i nadzór autorski na moduły EAF, EUA i Portal Pracowniczy dla UCK

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80952 Gdańsk, ul. Dębinki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 491 248 , fax. 58 3492074, 3461178
  • Data zamieszczenia: 2017-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
    ul. Dębinki 7
    80952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 491 248, fax. 58 3492074, 3461178
    REGON: 28864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa serwisową i nadzór autorski na moduły EAF, EUA i Portal Pracowniczy dla UCK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i nadzoru autorskiego na moduły EAF, EAU i Portal Pracowniczy dla UCK, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 2. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych oraz usług związanych z konserwacją i aktualizacją Oprogramowania Aplikacyjnego a także świadczenia dotyczące Motoru bazy danych. 3. Wykaz Aplikacji objętych usługami przewidzianymi w Umowie określa Dodatek nr 1 do Umowy. 4. Specyfikację usług uwzględnionych w przedmiocie Umowy określa Dodatek nr 2 do Umowy. 5. Zakres usług wraz z przewidzianymi dla nich procedurami realizacji określa Dodatek nr 3 do Umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się przy uwzględnieniu zawodowego charakteru swej działalności, świadczyć usługi stanowiące przedmiot Umowy ze szczególną starannością i w zgodzie ze standardami branżowymi przyjętymi dla podobnych usług, przy uwzględnieniu specyfiki działalności Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, a w szczególności dysponował serwisem www umożliwiającym realizację następujących funkcji: (1) wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, (2) powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń, (3) dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 24 miesięcy, (4) serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, (5) baza wiedzy zawierający dane co najmniej z 24 miesięcy, obejmujące przynajmniej: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym, (6) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach oraz udostępnianie tych informacji przez kanał RSS, (7) wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników zamieszczane na serwerze ftp lub udostępniane poprzez serwis Help Desk. 8. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 7 do SIWZ – opis wymaganych zasad funkcjonowania Serwisu oraz wykaz usług serwisowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP. 11. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach