Przetargi.pl
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Systemu Wymiany Informacji Bezpieczeństwa Żeglugi

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 14500001111000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Systemu Wymiany Informacji Bezpieczeństwa Żeglugi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Swiadczenie usług wsparcia technicznego dla Systemu Wymiany Informacji Bezpieczeństwa Żeglugi (zwany w dalszej części dokumentu SWIBŻ) oraz National Single Window (zwanym w dalszej części dokumentu NSW) jako komponentu warstwy pośredniczącej Narodowego Systemu SafeSeaNet (SSN). Zamówienie dotyczy zapewnienia bieżącego utrzymania technicznego systemu przez okres 24 miesięcy pod względem programowanym, weryfikacji poprawności działania przez okres obowiązywania umowy oraz wprowadzenie zmian adaptacyjnych komponentów systemu w celu zapewnienia prawidłowej wymiany informacji z systemami powiązanymi oraz stanem prawnym. W ramach zapewnienia ciągłości działania wymagane jest również zapewnienie niezbędnych modyfikacji w strukturze danych interfejsów komunikacyjnych określanych w dalszej części dokumentacji jako adaptacyjne zmiany systemu powstałe w wyniku zmian stanu prawnego. Zamawiający przewiduje, iż w trakcie trwania umowy powstaną zmiany prawne skutkujące koniecznością obsługi dodatkowych wartości (dotyczącej informacji o pasażerach) w komunikatach SOAP interfejsów komunikacyjnych SWIBZ-SSN, SWIBZ-NSW oraz NSW-Data Providers. Zapewnienie poprawnego przetwarzania wiadomości będzie wymagane dla zapewnienia poprawności pracy i ciągłości działania systemu. Zamówienie zakłada również przeprowadzenie adaptacji istniejących interfejsów użytkownika Systemu Wymiany Informacji Bezpieczeństwa Żeglugi oraz National Single Window do wymagań rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informatycznych (Dz.U. 2012 poz. 526) oraz zapewnienie dla interfejsu użytkownika responsywności i jednolitości w wszystkich podstronach i pomiędzy systemami. W związku z przeprowadzanymi pracami w systemach własnych przez Biuro Hydrograficzne Marynarki Wojennej (zwanym dalej BHMW) wymaga się również w związku z realizacją umowy przeprowadzenia prac projektowanych i implementacji funkcjonalności zapewniającej automatyczny mechanizm przekazywania „ostrzeżeń nawigacyjnych” oraz „wiadomości żeglarskich” pomiędzy systemami bazującymi na protokole SOAP WebServices. Budowa automatycznego interfejsu musi zapewnić funkcjonalność analogiczną jak w przypadku funkcjonalności obecnie wykorzystywanej w modułach. Wykonawca zobowiązany jest również do udzielania wsparcia technicznego, wdrożeniowego użytkownikom systemu NSW oraz SWIBZ wykorzystującym redystrybuowane dane w systemach własnych w zakresie niezbędnym do prawidłowej interpretacji w szczególności do określania znaczenia poszczególnych atrybutów i wartości zapytań i odpowiedzi oraz opisu przebiegów pracy wpływających na zmianę wartości. Dodatkowo wymaga się wsparcia partnerów i użytkowników w zakresie wypracowanych dobrych praktyk implementacyjnych gromadzonych danych i ich redystrybucji oraz re-używalności w systemach powiązanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. Zapewnienie ciągłości działania, zgodnie z opisem zawartym w pkt. 1.1 Opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności: - prace związane z obsługą zgłoszeń o awariach, - realizacja napraw awarii, - prace programistyczne związane z rozbudową i dostosowaniem systemu, zgodnie z zapisami § 2 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach