Przetargi.pl
Usługa rozdrabniania odpadów przyjmowanych do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Zawierciu

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Podmiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 519 819 971, , fax. 326 721 393
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    Podmiejska 53
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 519 819 971, , fax. 326 721 393
    REGON: 27019863600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa rozdrabniania odpadów przyjmowanych do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa rozdrabniania odpadów przyjmowanych do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Zawierciu. 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany przez Wykonawcę mobilnym rozdrabniaczem, dwuwałowym umożliwiającym zagospodarowanie następujących rodzajów odpadów: − odpady przestrzenne i ponadgabarytowe wydzielone z frakcji odpadów biodegradowalnych, które z racji swych rozmiarów uniemożliwiają ich zastosowanie jako wsadu do procesów biostabilizacji i kompostowania; − odpady przestrzenne wydzielone z frakcji odpadów komunalnych, które z racji swych rozmiarów uniemożliwiają ich sprasowanie lub zastosowanie innych wymaganych technologii przetwarzania, w tym również selektywnie zbierane opony samochodowe; Usługa będzie realizowana na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych (ZUOK) w Zawierciu przy ul. Podmiejskiej 53. Usługa polega na podstawieniu odpowiedniego rozdrabniacza na teren ZUOK na okres od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 1 marca 2020r.) do dnia 31 grudnia 2020r. Wykonawca zapewni pracowników do obsługi maszyny.Transport, rozładunek i załadunek rozdrabniacza należy do zadań Wykonawcy. Rozdrabniacz, którym świadczony będzie przedmiot zamówienia musi spełniać minimum poniższe wymagania: − wydajność rozdrabniacza min. 15 Mg odpadów/ 1mth efektywnej pracy, − rozdrabniacz winien być wyposażony w sprawny licznik motogodzin pracy, − wielkość rozdrobnionej frakcji max. 20 cm, − rozdrabniacz musi być wyposażony w nadtaśmowy separator magnetyczny, − komora robocza winna być połączona z unoszoną hydraulicznie i sterowaną za pomocą pilota rynną zsypową. Urządzenie rozdrabniający winno być ubezpieczone przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia a koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Wykonawca zapewnia na własny koszt i staranie wszelkie czynności serwisowe urządzenia. Usługa rozdrabniania odpadów będzie odbywała się codziennie w godzinach pracy ZUOK - Zamawiający przewiduje średni czas pracy Rozdrabniacza na około 12 godzin dziennie. Zamawiający informuje, że ZUOK w Zawierciu działa w systemie II-zmianowym od godziny 6 do 22 (16 godzin/dobę) przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku). Paliwo niezbędne do pracy urządzenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Zamawiający. Zapewnienie wszystkich pozostałych materiałów eksploatacyjnych w tym czynnika Ad blue, części zamiennych do rozdrabniacza, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia jest obowiązkiem Wykonawcy i wszelkie z tym związane koszty pozostają po stronie Wykonawcy. Załadunek odpadów do maszyny rozdrabniającej zapewnia Zamawiający ładowarką oraz wózkiem widłowym które stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usunięcie wszelkich awarii, usterek oraz dokonanie wszystkich napraw uszkodzeń i awarii powstałych w wyniku normalnej eksploatacji. Przy czym Zamawiający wymaga aby maksymalny czas na podjęcie wskazanych powyżej czynności wynosił do 12 godz. od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, drogą mailową lub telefoniczną. Zamawiający zapewnia zaplecze socjalne dla pracowników realizujących przedmiot umowy w postaci pomieszczeń i urządzeń higieniczno-sanitarnych zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach