GWDA spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Na Leszkowie
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 213 61 54 , fax. 67 212 45 59
- Data zamieszczenia: 2019-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GWDA spółka z o.o.
ul. Na Leszkowie 4
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 213 61 54, fax. 67 212 45 59
REGON: 57205134200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gwda.pl/pl/home
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa rozdrabniania mobilnym urządzeniem typu rozdrabniacz/rębak: mieszaniny gałęzi, konarów, karpin oraz innych części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych, ogrodów, parków, cmentarzy oraz targowisk, celem pozyskania zrębki o wielkości do 15 cm - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Usługa rozdrabniania mobilnym urządzeniem typu rozdrabniacz/rębak: mieszaniny gałęzi, konarów, karpin oraz innych części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych, ogrodów, parków, cmentarzy oraz targowisk, celem pozyskania zrębki o wielkości do 15 cm. Uwaga: materiał przeznaczony do rozdrabniania może zwierać w swoim składzie części mineralne np. gleba, ziemia, piasek drobne kamienie. 2. Zakres usługi obejmuje: dostarczenie maszyn na teren zamawiającego, załadunek na rębak i rozdrabnianie ww. odpadów, zabezpieczenie paliwa do maszyn, obsługę maszyn, uporządkowanie terenu po zakończonych pracach. Orientacyjna ilość surowca będąca przedmiotem zamówienia – do 15.000 m.p. – dotyczy surowca rozdrobnionego/pozyskanego - zrębki. 3. Lokalizacja: teren instalacji kompostowni Piła, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – zgodne w treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych na terenie 33 BLTr w Powidzu oraz 16 brl w Jarocinie
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług odbierania i transportu stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Stawiszyn
Dodano: 2024-03-12 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Duszniki od 01.01.2023 r. do 28.02.2023 r.
Dodano: 2024-03-11 - Czyszczenie urządzeń na terenach administrowanych przez 33. BLTr Powidz wraz z odbiorem i transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia
Dodano: 2024-03-01 - Prowadzenie stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Borówko w 2024 roku
Dodano: 2024-02-26 - Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
Dodano: 2024-02-15 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Kazimierz Biskupi z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w okresie od 1 września 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku
Dodano: 2024-02-15 - „Usługa rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych przy użyciu rozdrabniacza do odpadów wielkogabarytowych z separatorem magnetycznym”
Dodano: 2024-01-15 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 10*
Dodano: 2024-01-11 - Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych
Dodano: 2023-12-31