Przetargi.pl
USŁUGA RESTRUKTURYZACJI ZOBOWIĄZAŃ GMINY JASIEŃ W WYSOKOŚCI 2 882 356,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODST.ART 518§1pkt3kc.

Gmina Jasień ogłasza przetarg

  • Adres: 68-320 Jasień, XX lecia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4578872, , fax. 68 4578873
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasień
    XX lecia 20
    68-320 Jasień, woj. lubuskie
    tel. 68 4578872, , fax. 68 4578873
    REGON: 00052871200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA RESTRUKTURYZACJI ZOBOWIĄZAŃ GMINY JASIEŃ W WYSOKOŚCI 2 882 356,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODST.ART 518§1pkt3kc.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa restrukturyzacji zobowiązań Gminy Jasień w wysokości 2 882 356,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogację) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 Kc. 2. Realizacja usługi nastąpi poprzez subrogację w trybie art. 518 §1 pkt 3) Kodeksu cywilnego. Na podstawie zawartej umowy Wykonawca wstępuje w prawa zaspokojonego wierzyciela tylko do wysokości dokonanej zapłaty, tj. do łącznej kwoty 2 882 356,00 złotych. 3. Ilość wierzycieli, do których nastąpi zapłata – 3. 4. Spłata zobowiązań Gminy Jasień przez Wykonawcę będzie dokonana w terminie wskazanym przez niego w ofercie, jednak nie później niż do dnia 2029-03-31roku. Spłata kwoty głównej wraz odsetkami nastąpi w ratach miesięcznych. Spłata zgodnie z harmonogramem określonym w SIWZ; Koszty związane z usługą Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży, której wysokość jest niepodwyższana przez cały okres wykonania zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza pobranie przez Wykonawcę prowizji związanej z realizacją zamówienia rozłożoną na 24 raty miesięczne, gdzie oprocentowanie nie może przekroczyć 1,45%. 6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia polegających na spłacie i przejęciu długu. 7. Wymaga się prawa do jednorazowej lub wcześniejszej spłaty - częściowej lub w całości - kwoty zadłużenia Zamawiającego wobec Wykonawcy bez dodatkowych kosztów i opłat z tego tytułu po stronie Zamawiającego. 8. Wymaga się możliwości wydłużenia spłaty zobowiązań poza rok 2029, gdyby zaszły nieprzewidziane możliwości. 9. Spłata zobowiązań Zamawiającego poprzedzona będzie zawarciem umowy z Wykonawcą, w której strony szczegółowo określą sposób spłaty przejętych zobowiązań według wzoru – Część III niniejszej SIWZ. 10. Wykonawca w ofercie zaoferuje termin spłaty wierzytelności, który będzie podlegał ocenie wg kryterium opisanego w punkcie 20 (Kryteria oceny ofert) IDW SIWZ, z zastrzeżeniem, że termin nie może być dłuższy niż maksymalny określony przez Zamawiającego. 11. Dowód zaspokojenia Wierzycieli Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od daty dokonania zapłaty. 12. Dowodem zaspokojenia Wierzycieli będzie wyciąg z rachunku bankowego Wykonawcy lub inny dokument pochodzący z banku, zawierający potwierdzenie wykonania ww. operacji, albo sporządzone przez należycie reprezentowanego Wierzyciela oświadczenie o otrzymaniu zapłaty tytułem zaspokojenia jego wierzytelności, ze wskazaniem daty i kwoty dokonanej wpłaty. Dowody potwierdzające wartość spłaconych wierzytelności należy w pierwszej kolejności przesłać drogą elektroniczną tj. faxem bądź mailem na wskazany adres, a następnie listem poleconym. 13. Szczegółowy opis zamówienia określa Część III do SIWZ. 14. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia odstępuje od wymogu wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) na zasadach określonych w art. 29 ust. 3a ustawy pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 1876 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca załącza również: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach