Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 68 4560700 , fax. 68 456 07 01
- Data zamieszczenia: 2017-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. +48 68 4560700, fax. 68 456 07 01
REGON: 001020884 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa kasowa Jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa lubuskiego w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie obsługi kasowej 13 Jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa lubuskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części: Część nr 1: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. – ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Część nr 2: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim – ul. Słubicka 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, Część nr 3: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu - ul. Rynek 3, 66-300 Międzyrzecz, Część nr 4: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Nowej Soli – ul. Staszica 1, 67-100 Nowa Sól, Część nr 5: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Słubicach – ul. Wojska Polskiego 155, 69-100 Słubice, Część nr 6: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Świebodzinie – ul. Jana III Sobieskiego 6, 66-200 Świebodzin, Część nr 7: obsługa kasowa Pierwszego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - ul. Dr Pieniężnego 24 oraz Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - ul. Dr Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra, Część nr 8: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Żaganiu – ul. Skarbowa 26, 68-100 Żagań, Część nr 9: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Żarach – ul. Osadników Wojskowych 3,4, 68-200 Żary, Część nr 10: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Drezdenku – ul. Pierwszej Brygady 21, 66-530 Drezdenko, Część nr 11: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Sulęcinie – ul. Daszyńskiego 47, 69-200 Sulęcin, Część nr 12: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Wschowie – ul. Zielony Rynek 7, 67-400 Wschowa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę. 1) Jeżeli czynności wykonywane w ramach realizacji zamówienia polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2016 r., Nr 1666 z późn. zm.), Zamawiający stosownie do postanowień art.29 ust. 3a ustawy wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2) Za czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy Zamawiający uważa w szczególności czynności związane z bezpośrednią obsługą punku kasowego (stanowisko kasjera). W konsekwencji Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji zamówienia, w każdej części zamówienia, ww. osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagania dotyczące osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, również w przypadku zmiany osób lub wyznaczenia zastępstwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności, jeżeli Wykonawca przedstawi w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności: 1) w przypadku instytucji bankowych – aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie czynności bankowych wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1988, z późn. zm.), 2) w przypadku krajowych instytucji płatniczych, biur usług płatniczych, agentów oraz oddziałów tych podmiotów, a także kas oszczędnościowo-kredytowych oraz ich oddziałów – aktualny wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców powadzony przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 4 ust. 3 oraz 119 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1572), 3) w przypadku podmiotów będących krajowymi instytucjami płatniczymi, na które ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2014 r., poz. 873, z późn. zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia – łącznie - wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz aktualne zezwolenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 60 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, 4) w przypadku podmiotów będących spółdzielczymi kasami oszczędnościowo-kredytowymi, na które art. 7 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo- kredytowych (t .j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1910) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia – łącznie - wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz zezwolenie wydane prze Komisję Nadzoru Finansowego, 5) w przypadku innych instytucji, uprawnionych na podstawie odrębnych przepisów – zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1113).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty o których mowa w części V pkt 4 ppkt 1)-5), o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 2) oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej przekazuje się w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert dotyczących: - kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko- ładowarki
Dodano: 2021-02-11 - Usługa leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko- ładowarki
Dodano: 2020-12-16 - Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla zadania: ”Budowa mostu przez rzekę Odrę wraz z budową nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 282 – Etap II” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2020-02-13 - Usługa leasingu operacyjnego z opcją wykupu sprzętu medycznego
Dodano: 2019-06-05 - Obsługa kasowa Jednostek Administracji Skarbowej województwa lubuskiego w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r.
Dodano: 2018-11-21 - Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 PLN
Dodano: 2018-11-07 - USŁUGA RESTRUKTURYZACJI ZOBOWIĄZAŃ GMINY JASIEŃ W WYSOKOŚCI 2 882 356,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODST.ART 518§1pkt3kc.
Dodano: 2017-11-29 - Zaciągnięcie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 PLN
Dodano: 2017-11-13 - Obsługa kasowa Jednostek Administracji Podatkowej województwa lubuskiego w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-11-10