Przetargi.pl
Usługa renowacji mebli zabytkowych dla Muzeum Przyrodniczego Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90136 Łódź, ul. Narutowicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 68
    90136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
    REGON: 128700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa renowacji mebli zabytkowych dla Muzeum Przyrodniczego Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa renowacji mebli fornirowanych i tapicerowanych dla Muzeum Przyrodniczego Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Kilińskiego 101 w Łodzi. Do renowacji przeznaczono trzy grupy mebli: A. Komplet mebli fornirowanych z okresu międzywojennego (lata 30-te XX wieku) – 12 szt., B. Biurka fornirowane – 5 szt., C. Szafy entomologiczne fornirowane – 5 szt. Przeznaczone do renowacji meble wymagają w zależności od potrzeb: a) naprawy okleiny fornirowej (ewentualne usunięcie nietrwałych powłok, szpachlowanie ubytków), przeszlifowania, położenia warstwy lakieru bezbarwnego półmatowego wodoodpornego, chemoutwardzalnego; b)naprawy lub wymiany zamków; c) naprawy lub wymiany półek; d) naprawy szuflad i prowadnic szuflad, usunięcie plam z atramentu (biurka); e) wymiana szyb (szafa-biblioteczka); f) zdjęcia linoleum (biurka, stolik); g) uzupełnienie pionowych ścianek (kwietnik-stolik); h) wymiana tapicerki na skórzaną w kolorze ciemny brąz (krzesła i fotele tapicerowane); i) uzupełnienie nóżek (szafy entomologiczne). Szczegółowy wykaz mebli podlegających renowacji oraz szczegółowy zakres prac przedstawiono w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zdjęcia mebli podlegających renowacji przedstawiono w Załączniku nr 8 do SIWZ. Opisy zdjęć są zgodne z numeracją wynikającą z Załącznika nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50850000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. wszystkie czynności związane z realizacją całego zakresu prac objętego umową ujęte w Załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia po podpisaniu Umowy, nie później niż w dniu rozpoczęcia wykonywania prac, dokumentu pn. „Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia" oraz udokumentowania formy zatrudnienia przedstawiając: a) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy lub b) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopi umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub c) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub d) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopi dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowanej w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będącego przedmiotem Umowy. Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.Wykonawca może dokonać zmiany deklarowanych osób. W przypadku zmiany osób Wykonawca uaktualnia wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz udokumentuje ich zatrudnienie na podstawie umowy o prace w sposób opisany w pkt. 13.14. SIWZ. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 6 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zapisy pkt. 13.13-13.17 nie dotyczą Wykonawców, którzy nie zatrudniają pracowników i będą, w trakcie realizacji zamówienia wykonywali czynności wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ osobiście. W takim przypadku zamiast wykazu, o którym mowa w pkt. 3.14 SIWZ Wykonawca przedstawi, nie później niż w dniu rozpoczęcia prac oświadczenie, że nie zatrudnia pracowników i, że czynności wymienione w Załączniku nr 7 do SIWZ będzie wykonywał samodzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną