Przetargi.pl
Budowa boiska piłkarskiego wraz z wielofunkcyjną strefą aktywności przy ul. Akacjowej w Makowie

Urząd Gminy Maków ogłasza przetarg

  • Adres: 96124 Maków, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 312 017 , fax. 468 312 009
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Maków
    ul. Główna 12
    96124 Maków, woj. łódzkie
    tel. 468 312 017, fax. 468 312 009
    REGON: 99494000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska piłkarskiego wraz z wielofunkcyjną strefą aktywności przy ul. Akacjowej w Makowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa boiska piłkarskiego wraz z wielofunkcyjną strefą aktywności przy ul. Akacjowej w Makowie” Adres inwestycji: działka nr ew. 574/1, 575/2, 577/1, 578/1, 579/2, 581/1, 582/1, 583/1, 595/2 w miejscowości Maków, ul. Akacjowa 2, gmina Maków. 1. Budowa boiska do piłki nożnej z nawierzchnią z trawy naturalnej o wymiarach pola gry 60m x 100m wraz ze strefą ochronną: wzdłuż boków 1m, za bramkami 3m. Wokół boiska projektuje się bieżnię lekkoatletyczną o długości 400m. W części wschodniej terenu, między boiskiem do piłki nożnej, a bieżnią projektuje się boisko do streetballa. Dodatkowo projektuje się wykonanie wiat dla zawodników oraz skateparku o powierzchni około 1156 m2. Boisko do piłki nożnej będzie odpowiednio odwodnione oraz nawodnione. Cały obiekt będzie oświetlony za pomocą czterech słupów oświetleniowych. Ponadto projektowano wyposażenie w/w obiektów sportowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, rysunkach wykonawczych. Zamówienie obejmuje również: a) obsługę geodezyjną; b) wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami badań i pomiarów, prób, sprawdzeń, kontroli i odbiorów technicznych; c) urządzenie i zagospodarowanie placu robót oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób nieupoważnionych; d) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; e) ewentualne inne koszty, które zdaniem wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Koszt wykonania powyższych czynności, prac i robót należy ująć w cenie ofertowej wykonania zamówienia. Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami. Roboty budowlane wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i urządzeń własnych. Dostarczone materiały muszą być nowe i odpowiadać rodzajom i parametrom materiałów uwzględnionych w projekcie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały te powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). Przed odbiorem elementów zamówienia należy dostarczyć certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty wykonania niniejszego zamówienia, wynikające z dokumentacji projektowych z załącznikami w tym z wydanymi pozwoleniami, uzgodnieniami, warunkami, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zapisami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, postanowieniami wynikającymi z projektu umowy, wizji lokalnej miejsca prowadzenia prac, przedmiaru robót (dokument pomocniczy). Wykonawca jest zobowiązany również do uwzględnienia innych kosztów nie ujętych wyżej, a bez których nie można prawidłowo wykonać zamówienia, w szczególności koszty prac przygotowawczych, porządkowych, związanych z powstaniem odpadów na budowie, zagospodarowania terenu budowy, utrzymania placu budowy, i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Podstawą obliczenia ceny ofertowej, oprócz dokumentów wskazanych wyżej, są także udzielone przez Zamawiającego wyjaśnienia na podstawie złożonych zapytań. Wykonawca określi w ofercie cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe (zgodnie z art. 632 Kodeksu Cywilnego) za realizację przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje całkowite wykonanie opisanego w dokumentacji przetargowej pełnego zakresu prac według zasad wiedzy i sztuki budowlanej, przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych wykonania i odbioru robót, norm oraz wszelkich pozostałych warunków prowadzonego postępowania. W cenie ofertowej każdy Wykonawca uwzględnia również koszty wynikające z rozdziału III niniejszej SIWZ, wszelkie inne koszty związane z przygotowaniem, złożeniem oferty oraz prawidłową realizacją zamówienia, a także ryzyko związane z wynagrodzeniem ryczałtowym. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy wycenie jakiejkolwiek czynności, która jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia, niedoszacowanie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie i zmianę wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w ofercie. Wykonawca ustalając cenę ryczałtową uwzględnia wszystkie elementy określone w dokumentacjach projektowych mające wpływ na pełne i prawidłowe wykonanie zamówienia. Wszystkie błędy ujawnione przez Wykonawcę w dokumentacji przetargowej, Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu przed upływem terminu do składania zapytań. Załączony do SIWZ przedmiar robót budowlanych ma charakter pomocniczy. Wybrany Wykonawca w terminie określonym w umowie (5 dni od zawarcia umowy) zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy w wersji papierowej i elektronicznej, na bazie którego została skalkulowana cena oferty. Kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiarów robót stanowiących załącznik do SIWZ, dokumentacji projektowej oraz zapisów SIWZ będzie służył Zamawiającemu do rozliczeń częściowych (końcowego), określenia stopnia zaawansowania robót oraz do realizacji ewentualnych zamówień dodatkowych i podobnych. Podane ceny w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego muszą obejmować koszty wszystkich następujących po sobie czynności, niezbędnych dla zapewnienia zgodności wykonania prac z dokumentacją projektową i wymaganiami podanymi w normach i przepisach budowlanych, a także z wiedzą i sztuką budowlaną. Jeżeli w dokumentacjach projektowych lub w przedmiarach nie uwzględniono pewnych czynności, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnego z założeniami Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany koszty wszystkich tych czynności i robót uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca nie powinien traktować opisów poszczególnych pozycji przedmiarów robót budowlanych jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Wykonawca winien przyjąć, że roboty ujęte w danej pozycji muszą być wykonane według: umowy i SIWZ, dokumentacjach projektowych, STWiORB, obowiązujących przepisów i wiedzy technicznej. Gwarancja: Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na 36 miesięcy. Łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót ,itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zaopatrzenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę, itp.), Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji, w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego i ich konfrontacji ze stanem faktycznym (warunkami terenowymi) występującym w miejscu realizacji zamówienia. Wykonawca, we własnym zakresie, zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na przyszłym placu robót po uzgodnieniu terminu wizji z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Roboty ziemne, prace drenażowe, wykonanie nawodnienia i odwodnienia boiska, położenie nawierzchni tartanowej na obiekcie, roboty elektryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 46 000,00 zł. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 71 9297 0005 0100 0707 2012 0005 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 11.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 11.5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 11.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach