Przetargi.pl
Usługa ręcznego demontażu odpadów wielkogabarytowych i rozsortowania/doczyszczania odpadów budowlanych w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej

Zakład Gospodarki Odpadami Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Krakowska 315 d
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Spółka Akcyjna
    Krakowska 315 d
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    REGON: 072321490
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ręcznego demontażu odpadów wielkogabarytowych i rozsortowania/doczyszczania odpadów budowlanych w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ręcznego demontażu odpadów wielkogabarytowych i rozsortowania/doczyszczania odpadów budowlanych w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej przy ul. Krakowskiej 315 d.2. Zakres prac obejmuje:1) ręczny demontaż odpadów wielkogabarytowych przy użyciu prostych narzędzi zapewnionych przez Wykonawcę (młotki, siekiery, łomy, piły ręczne itp.) oraz załadunek wydzielonych surowców do odpowiednich kontenerów;2) ręczne rozsortowanie/doczyszczanie odpadów budowlanych;3) utrzymanie porządku na stanowisku pracy oraz w przyległym otoczeniu;4) w przypadku braku możliwości wykonywania usług demontażu odpadów wielkogabarytowych, ręcznego rozsortowania/doczyszczania odpadów budowlanych, Zamawiający może zlecić Wykonawcy prace na kompostowni przy obsłudze linii sortowania szkła lub styropianu, łącznie z obsługą brykieciarki. 3. Usługa świadczona będzie:1) przez 3 przeszkolonych pracowników;2) od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500.Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia modyfikacji czasu pracy, w tym ilości godzin na zmianie o czym poinformuje Wykonawcę przynajmniej na 24 godziny przed planowaną modyfikacją.4. Szacunkowa ilość roboczogodzin w ramach świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia przypadająca na 1 pracownika wynosi 160 roboczogodzin miesięcznie (1920 roboczogodzin w okresie 12 miesięcy). Zamawiający zastrzega, że podana ilość roboczogodzin jest szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego bez ponoszenia konsekwencji finansowych.Zamawiający zapewnia, że minimalna ilość roboczogodzin dla wszystkich pracowników wyniesie: 4 000.5. Zgodnie z postanowieniami art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 osoby biorące udział w realizacji zamówienia, wykonujące czynności konieczne do realizacji umowy, a dotyczące czynności: związanych z ręcznym demontażem odpadów wielkogabarytowych i rozsortowaniem /doczyszczaniem odpadów budowlanych były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.). Obowiązek zatrudnienia obowiązuje przez cały okres wykonywania ww. czynności w trakcie trwania umowy i dotyczy zarówno wykonawcy, jak i podwykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia dla zatrudnionych osób szczepienia ochronne, w szczególności na: żółtaczkę, tężec, dur brzuszny, WZW A, WZW B.7. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprawy związane z bezpieczeństwem i higieną pracy pracowników zaangażowanych przy realizacji umowy.8. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszystkich mających zastosowanie przepisów prawnych oraz szczególnych warunków i/lub przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie Zamawiającego, a nadto zapewnić ich przestrzeganie przez swoich pracowników. Dotyczy to zwłaszcza spełnienia wymagań odnoszących się do przepisów z zakresu:1) prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;2) bezpieczeństwa i higieny pracy;3) ochrony przeciwpożarowej;4) ochrony środowiska;5) ruchu drogowego.W związku z powyższym Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za niekorzystne skutki wynikające z jego działań, niedopatrzeń lub zaniedbań w zakresie bezpieczeństwa, zdrowia, ppoż i ochrony środowiska w stosunku do ZGO S.A., miejsca wykonywania prac, jak również jakiejkolwiek strony trzeciej. 9. Personel Wykonawcy zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych na terenie działalności Zamawiającego i dochowania poufności. 10. Zamawiający zapewni nieodpłatnie Wykonawcy szatnie oraz umożliwi korzystanie z pomieszczeń socjalnych na czas wykonywania usług. 11. Wykonawca zapewnia swoim pracownikom odzież roboczą i ochronną oraz sprzęt zgodnie z zasadami i przepisami BHP. Odzież ochronna musi być dostosowana do charakteru wykonywanej pracy i uzgodniona ze służbami BHP Zamawiającego. 12. Wykonawca odpowiada za dezynfekcję oraz pranie odzieży roboczej swoich pracowników. 13. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu ryczałt miesięczny w kwocie 60,00 zł netto za każdego pracownika za korzystanie z wody wodociągowej przez pracowników Wykonawcy do celów sanitarno-higienicznych. 14. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za wydanie posiłków regeneracyjnych dla pracowników Wykonawcy wg. przedstawionych faktur za poniesione z tego tytułu przez zamawiającego koszty. 15. Zamawiający może wnioskować do Wykonawcy o zmianę pracownika niewłaściwie wykonującego swoje obowiązki lub którego zachowanie odbiega od ogólnie przyjętych zasad. 16. W przypadku powstania jakichkolwiek szkód w związku ze świadczoną usługą, Zamawiający nie ma prawa wstrzymać z tego powodu płacenia należności Wykonawcy. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z winy jego pracowników na terenie Zamawiającego. 18. Za stwierdzone zawinione przez Wykonawcę straty lub szkody, Wykonawca uiści odszkodowanie wg odrębnego wyliczenia Zamawiającego w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. 19. Zmiana cen z inicjatywy Wykonawcy za świadczenie usług jest dopuszczalna w formie aneksu do umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej proporcjonalnie do jej wzrostu, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 20. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać swoich pracowników z instrukcjami obowiązującymi u Zamawiającego w zakresie zabezpieczenia ich przed narażeniem życia i zdrowia. 21. W przypadku zaistnienia wypadku przy pracy pracownika Wykonawcy, Zamawiający zobowiązany jest natychmiast powiadomić o tym Wykonawcę i udzielić mu wszelkiej pomocy przy badaniu okoliczności i przyczyn wypadku.22. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług innym podmiotom bez pisemnej zgody Zamawiającego. 23. Cena wskazana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN.Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert (w szczególności wadium w pieniądzu powinno znajdować się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).1. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023.poz. 310 ze zm.)2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Bank BGŻ PNP Paribas SA nr 24 1750 1178 0000 0000 2224 2423 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: „Wadium na przetarg nr 16/ZP/ZGO/2023 pn.: „Usługa ręcznego demontażu odpadów wielkogabarytowych i rozsortowania/doczyszczania odpadów budowlanych w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej”. Koszty prowizji bankowych z tytułu wpłaty wadium ponosi Wykonawca.3. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać w oryginale w postaci elektronicznej tj. dokument gwarancji lub poręczenia podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez gwaranta lub poręczyciela.4. Gwarancje lub poręczenia muszą zobowiązywać gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wadium na rzecz zamawiającego na jego pierwsze, pisemne wezwanie, muszą być nieodwołalne i ważne co najmniej przez okres związania ofertą. Wadium powinno zabezpieczać uprawnienia zamawiającego do zatrzymania wadium określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.5. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 100.000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).2. zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się wykonywanych• w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: co najmniej 1 usługę polegającą na ręcznym demontażu odpadów wielkogabarytowych rozsortowaniu/doczyszczaniu odpadów budowlanych lub polegającą na podobnych pracach manualnych o wartości zamówienia, co najmniej 100 000,00 zł netto w okresie jednego roku. Należy podać daty wykonania/wykonywania usług, wskazać zamawiających, wartość umowy oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa/usługi zostały wykonane należycie. Do sporządzenia wykazu zrealizowanych usług należy wykorzystać Formularz nr 3 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach