Przetargi.pl
usługa publikacji ogłoszeń prasowych oraz artykułów sponsorowanych dotyczących PO KL w gazecie codziennej o zasięgu regionalnym

Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-025 Rzeszów, ul. Lisa Kuli 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 92 00 , fax. 17 850 92 42, 17 852 44 57
  • Data zamieszczenia: 2013-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
    ul. Lisa Kuli 20 20
    35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 92 00, fax. 17 850 92 42, 17 852 44 57
    REGON: 69119368200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa publikacji ogłoszeń prasowych oraz artykułów sponsorowanych dotyczących PO KL w gazecie codziennej o zasięgu regionalnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Druk ogłoszeń w opcji full color. 2.Ogłoszenia będą publikowane w prasie codziennej - wydania co najmniej od poniedziałku do piątku. 3.Gazeta (publikator, tytuł prasowy), w której publikowane będą ogłoszenia musi: 1) mieć charakter gazety codziennej, która posiada codzienne wydania o zasięgu regionalnym (województwo podkarpackie) lub dodatek regionalny dziennika o zasięgu krajowym, 2) być płatna, 3) ukazywać się w postaci drukowanej, 4) ukazywać się regularnie, co najmniej od poniedziałku do piątku, 5) mieć średni nakład w jednym dniu tygodnia powyżej 10 000 egzemplarzy. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość każdorazowego wyboru rozmiaru i formy ogłoszenia, dnia tygodnia, w którym ma się ono ukazać oraz miejsca publikacji. 5.Zamieszczanie ogłoszeń następować będzie sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń publikacji ogłoszeń przekazanych Wykonawcy. 6.Zamawiający będzie przekazywał zlecenia publikacji ogłoszeń w formie elektronicznej (e-mailem). 7.Zamawiający dostarczy Wykonawcy zlecenie publikacji ogłoszeń najpóźniej do godz. 10:00 dnia poprzedzającego publikację. 8.W zleceniu publikacji ogłoszenia Zamawiający każdorazowo określi: 1) treść ogłoszenia, 2) logotypy (logotypy PO KL wraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Narodową Strategią Spójności - Księga Identyfikacji Wizualnej są do pobrania na stronie internetowej: http://pokl.wup-rzeszow.pl/pl/45/2/promocja_projektow.html, 3) termin publikacji, 4) lokalizację na konkretnych stronach tematycznych lub w konkretnym dodatku, 5) rozmiar i formę ogłoszenia. 9.W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie w stanie zrealizować zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w zleceniu publikacji ogłoszenia, poinformuje o tym Zamawiającego podając uzasadnienie. W takim przypadku Wykonawca niezwłocznie zaproponuje inne warunki np. zmianę daty publikacji. Zmiana warunków publikacji będzie wymagała akceptacji Zamawiającego. W sytuacji braku takiej akceptacji Zamawiający może zrezygnować z publikacji ogłoszenia. 10.W przypadku błędów w publikacji ogłoszenia (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez Zamawiającego zleceniem publikacji ogłoszenia) Wykonawca będzie zobowiązany do jego powtórnej publikacji bez błędów na swój koszt. Termin publikacji zostanie ustalony w porozumieniu z Zamawiającym. 11.Każdorazowo po opublikowaniu w gazecie ogłoszenia Wykonawca dostarczy go wraz z fakturą, jako potwierdzenie należytego wykonania zamówienia. 12.Zamawiający zobowiązuje się do nabycia powierzchni pod publikację ogłoszeń w wielkości nie mniejszej niż 4 000 cm2 i nie większej niż 8 100 cm2, w formatach ogłoszeń standardowych występujących u Wykonawcy. 13.Druk artykułu sponsorowanego w opcji full color. 14.Artykuły sponsorowane będą publikowane w prasie codziennej - wydanie o największym nakładzie w tygodniu (od poniedziałku do piątku). 15.Gazeta (publikator, tytuł prasowy), w której publikowane będą artykuły sponsorowane musi: 1) mieć charakter gazety codziennej, która posiada codzienne wydania o zasięgu regionalnym (województwo podkarpackie) lub dodatek regionalny dziennika o zasięgu krajowym, 2) być płatna, 3) ukazywać się w postaci drukowanej, 4) mieć powierzchnię jednej strony gazety wynoszącą min. 900 cm?, 5) ukazywać się w regularnie, co najmniej od poniedziałku do piątku, 6) mieć średni nakład w jednym dniu tygodnia powyżej 10 000 egzemplarzy 16.Rozmiar artykułu sponsorowanego - 1 strona gazety. 17.Ilość artykułów sponsorowanych - 2. 18.Zamawiający zastrzega sobie, że artykuły sponsorowane publikowane będą na stronach redakcyjnych gazety. 19.Zamieszczanie artykułów sponsorowanych następować będzie sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń przekazanych Wykonawcy. 20.Zamawiający będzie przekazywał zlecenia w formie elektronicznej (e-mailem). 21.Zamawiający dostarczy Wykonawcy zlecenie najpóźniej do godz. 10:00 dnia poprzedzającego publikację. Zamawiający zobowiązuje się zarezerwować miejsce na artykuł sponsorowany u Wykonawcy najpóźniej 4 dni przed publikacją artykułu sponsorowanego. 22.W zleceniu Zamawiający każdorazowo określi: 1) treść artykułu sponsorowanego, 2) logotypy (logotypy PO KL wraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Narodową Strategią Spójności - Księga Identyfikacji Wizualnej są do pobrania na stronie internetowej: http://pokl.wup-rzeszow.pl/pl/45/2/promocja_projektow.html, 3) termin publikacji, 4) lokalizację na konkretnych stronach tematycznych, 5) formę artykułu sponsorowanego. 23.W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie w stanie zrealizować zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w zleceniu, poinformuje o tym Zamawiającego podając uzasadnienie. W takim przypadku Wykonawca niezwłocznie zaproponuje inne warunki np. zmianę daty publikacji. Zmiana warunków publikacji będzie wymagała akceptacji Zamawiającego. W sytuacji braku takiej akceptacji Zamawiający może zrezygnować z publikacji artykułu sponsorowanego. 24.W przypadku błędów w publikacji artykułu sponsorowanego (np. niezgodność opublikowanej treści z przesłanym przez Zamawiającego zleceniem) Wykonawca będzie zobowiązany do jego powtórnej publikacji bez błędów na swój koszt. Termin publikacji zostanie ustalony w porozumieniu z Zamawiającym. 25.Artykuły sponsorowane będą publikowane zarówno w wersji papierowej jak i na stronie internetowej - strona główna serwisu przedmiotowej gazety w tym samym dniu. 26.Artykuły sponsorowane będą emitowane przez 14 dni na stronie internetowej gazety - strona główna serwisu, od dnia publikacji artykułu sponsorowanego w wydaniu papierowym gazety 27.Każdorazowo po zakończeniu emisji artykułu sponsorowanego na stronie internetowej Wykonawca dostarczy wraz z fakturą wydrukowany w gazecie artykuł sponsorowany i wydruk zrzutu ekranowego artykułu zamieszczonego na stronie internetowej, jako potwierdzenie należytego wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup-rzeszow.e-zet.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach