Przetargi.pl
Usługa publikacji artykułów sponsorowanych oraz ogłoszeń w tym graficznych] w prasie o zasięgu ogólnokrajowym.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg

  • Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
  • Data zamieszczenia: 2010-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
    ul. Nowoursynowska 166 166
    02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
    REGON: 00000178450000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa publikacji artykułów sponsorowanych oraz ogłoszeń w tym graficznych] w prasie o zasięgu ogólnokrajowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zamieszczenie w prasie artykułów sponsorowanych oraz ogłoszeń wraz z ich korektą edytorską, składem oraz oprawą graficzną, dotyczących Projektu pn. Program unowocześnienia kształcenia w SGGW dla zapewnienia konkurencyjności oraz wysokiej kompetencji absolwentów, Kod CPV: Usługi publikacji - 79970000-4: Ilość publikacji - uzależniona od liczby znaków w poszczególnych artykułach, ale nie mniej niż 10. Optymalna liczba publikacji 14. Zakres tematyczny - promocja Projektu pn. Program unowocześnienia kształcenia w SGGW dla zapewnienia konkurencyjności oraz wysokiej kompetencji absolwentów finansowanego z EFS w ramach PO KL 2007 - 2013 4.1.1.; Treść dostarcza Zamawiający; Wielkość poszczególnych publikacji lub ogłoszeń - od 6 tys. do 12 tys. znaków tekstu wraz ze zdjęciami lub nie mniej niż ? strony formatu A3; Pozostałe dane techniczne: tekst i grafika pełny kolor. Cena uwzględniająca VAT oraz płatność po emisji ogłoszenia. Publikacje mają być zamieszczone w: - dzienniku lub czasopiśmie o zasięgu ogólnokrajowym lub ich wydaniu regionalnym z wyłączeniem gazet potocznie określanych mianem tabloid spełniającym łącznie następujące warunki: -płatny, -ukazujący się na terenie całego kraju, -ukazujący się w postaci drukowanej, -ukazujący się regularnie, co najmniej 5 razy w tygodniu, w tym co najmniej od poniedziałku do piątku, - wersja językowa polska - minimalny łączny nakład 150 tys. egzemplarzy -wskaźnik czytelnictwa w regionie na poziomie co najmniej 10% wskaźnika czytelnictwa cyklu sezonowego (na podstawie: Polskie Badania Czytelnictwa, za okres marzec 2009 - sierpień 2009 r. www.pbczyt.pl). Zamieszczanie publikacji następować będzie sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń przekazanych Wykonawcy. Zlecenie zamieszczenia publikacji następować będzie mailowo na podstawie projektu opracowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego. amawiający zastrzega sobie prawo do połączenia kilku publikacji w jednej emisji w celu jednorazowego uzyskania większej powierzchni. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru wydania dziennika lub czasopisma w którym będzie publikowany artykuł. Wykonawca musi dysponować zbiorem zdjęć oraz grafik możliwych do wykorzystania przy tworzeniu projektu graficznej oprawy artykułów. Publikacje zamieszczone w dzienniku: 1) będą znajdować się na stronach redakcyjnych w grzbiecie głównym dziennika, przy czym Zamawiający nie ma prawa: a) wyboru strony (lewa, prawa, numer strony) i miejsca zamieszczenia publikacji, b) wyłączności dla zamieszczenia publikacji na danej stronie dziennika, 2) będą publikowane w pełnym kolorze, 3) nie będą zamieszczane w wydaniach dziennika ukazujących się w sobotę lub niedzielę, 4) będą wymiarowe, tj. powierzchnia zadruku stanowić będzie wielokrotność jednego modułu i musi obejmować co najmniej 320 cm2 i nie więcej niż 450 cm2, 5) nie będą obejmowały ogłoszeń drobnych, tj. takich, dla których podstawą wyceny jest linia tekstu. Uwagi ogólne: Publikacje opatrzone będą logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, SGGW w Warszawie, UP w Lublinie, UP w Poznaniu, UP we Wrocławiu, UR im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, IMM w Warszawie, flagą UE z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi SGGW w Warszawie, adresem strony internetowej www.elearn.sggw.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektem graficznym uwzględniony w cenie usługi..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=1568
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach