Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-107 Kraków, pl. Na Stawach 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4227110 , fax. 012 4229785
- Data zamieszczenia: 2009-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
pl. Na Stawach 1 1
30-107 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4227110, fax. 012 4229785
REGON: 35711407500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przygotowania projektu, opracowanie graficzne, skład, korekta, druk, insert i kolportaż wkładki do prasy codziennej o zasięgu małopolskim dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa przygotowania projektu, opracowanie graficzne, skład, korekta, druk, insert i kolportaż wkładki do prasy codziennej o zasięgu małopolskim dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie. Publikacja wkładki według następujących wytycznych: a) Średni nakład wydań dziennika w dniu wydawania dodatku tematycznego o pracy w terminie publikacji wkładki 35000 egz., b) objętość: 8 kartek z okładką, c) Rozmiar papieru: zbliżony do A4, d) Rodzaj papieru: LCW (biały kreda), minimum 60 g/m2, szyty lub klejony e) Pełny kolor na każdej stronie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali, co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu prac związanych z przygotowaniem projektu, składem i drukiem o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu prac związanych z przygotowaniem projektu, składem i drukiem o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców zamówienie zostało wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu na rzecz, którego realizowane było zamówienie, - opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, - podpis upoważnionego przedstawiciela tegoż podmiotu, 3)Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, których wzory stanowią Załączniki nr 4A i 4B do niniejszej specyfikacji. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty lub oświadczenia muszą być potwierdzone przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty oryginałem pełnomocnictwa. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do złożenia dokumentów wymienionych w ust. 1 oraz oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa hologramów do Karty Tarnowskiej Rodziny i Karty Tarnowskiego Seniora
Dodano: 2016-07-27 - druk i dostawa publikacji w ramach projektów Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki oraz Wsparcie szpitali we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2016-05-12 - ZP.272.12.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę ulotek SĄDECKIE NAJ...
Dodano: 2016-04-13 - Druk materiałów reklamowych według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego; Część I - druki cyfrowe, Część II - druki offsetowe, Część III - druki wielkoformatowe
Dodano: 2016-04-13 - ZP.272.4.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę teczek firmowych
Dodano: 2016-02-09 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (BIBLIOTEKA APLIKANTA)
Dodano: 2016-01-20 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2016-01-19 - ZP.272.1.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę katalogu SĄDECKA BAZA NOCLEGOWA - wydanie 2016
Dodano: 2016-01-11 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2015-11-20 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2015-11-06