"Opera Krakowska" w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-512 Kraków, ul. Lubicz 48
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202 , fax. 12 29 66 103
- Data zamieszczenia: 2016-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Opera Krakowska" w Krakowie
ul. Lubicz 48 48
31-512 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202, fax. 12 29 66 103
REGON: 00027880185935 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Artystyczna Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk materiałów reklamowych według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego; Część I - druki cyfrowe, Część II - druki offsetowe, Część III - druki wielkoformatowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Druk materiałów reklamowych według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego; Część I - druki cyfrowe, Część II - druki offsetowe, Część III - druki wielkoformatowe. Lista asortymentu stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ określa przewidywane zapotrzebowanie przez okres obowiązywania umowy realizowane według bieżących potrzeb, co oznacza maksymalne zapotrzebowanie przez ten okres. Ilości rzeczywiście zakupione przez Zamawiającego mogą być niższe niż przewidywane zapotrzebowanie. Określenie maksymalnego zapotrzebowania nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku nabycia wszystkich towarów w ilościach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający w załączniku nr 1 do SIWZ - liście asortymentu - określił parametry techniczne dotyczące stosowanego papieru, do których zachowania zobowiązany jest Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył próbki papieru (tzw. próbnik papieru), na których Wykonawca realizował będzie druki poszczególnych rodzajów druku, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: a) część I - druki cyfrowe - 250,00 zł, b) część II - druki offsetowe - 5.500,00 zł, c) część III - druki wielkoformatowe - 100,00 zł. 2. Wykonawca, który składa ofertę na 2 lub 3 części zamówienia wnosi sumę wadium dla tych dwóch lub trzech części. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, to jest rachunek numer 56 1020 2892 0000 5202 0564 8144. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny składania ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach winno być dostarczone w formie oryginału do sekretariatu Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub dołączone do oferty. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Maksymalny termin realizacji zleceń
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa hologramów do Karty Tarnowskiej Rodziny i Karty Tarnowskiego Seniora
Dodano: 2016-07-27 - druk i dostawa publikacji w ramach projektów Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki oraz Wsparcie szpitali we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2016-05-12 - ZP.272.12.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę ulotek SĄDECKIE NAJ...
Dodano: 2016-04-13 - ZP.272.4.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę teczek firmowych
Dodano: 2016-02-09 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (BIBLIOTEKA APLIKANTA)
Dodano: 2016-01-20 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2016-01-19 - ZP.272.1.2016 Zamówienie na przygotowanie do druku, druk i dostawę katalogu SĄDECKA BAZA NOCLEGOWA - wydanie 2016
Dodano: 2016-01-11 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2015-11-20 - Przygotowanie do druku w roku 2016 czterech zeszytów Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, którego wydawcą jest KSSiP
Dodano: 2015-11-06 - Usługi drukarskie.
Dodano: 2015-11-03