Przetargi.pl
Usługa przygotowania i realizacji kampanii pn. ”Odprowadzam Sam” w Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81364 Gdynia, ul. 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2018-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    ul. 10 Lutego 24
    81364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przygotowania i realizacji kampanii pn. ”Odprowadzam Sam” w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii pn. ”Odprowadzam Sam” w gdyńskich przedszkolach publicznych oraz klasach „0” w gdyńskich publicznych szkołach podstawowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wydruk plakatów, naklejek, itp., b) projekt oraz druk zeszytów ćwiczeń dla uczestników kampanii, c) przeprowadzenie ankiet, d) produkcję certyfikatów i czeków okolicznościowych, e) organizację uroczystości wręczenia nagród, f) zakup nagród, g) zakup oraz sadzenie drzew, h) organizację i przeprowadzenie 5 zajęć edukacyjnych z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do siwz. 4. Przed złożeniem oferty, Wykonawca powinien zapoznać się ze stroną internetową Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni www.zdiz.gdynia.pl - zakładką Projekt SEGMENT, „Odprowadzam Sam” oraz z materiałami nt. kampanii na stronie internetowej www.mobilnagdynia.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 1 000,00 zł, (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY do OFERTY: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Formularz cenowy, wg wzoru formularza Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1a do siwz. 4) Wykaz elementów podlegających ocenie, wg wzoru formularza Zamawiającego, stanowiącego załącznik B do siwz - w przypadku zaoferowania tych elementów przez Wykonawcę. 5) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 6) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 7) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach