Przetargi.pl
„Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na pięć zadań”

Prokuratura Okręgowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-322 Łódź, ul. Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 768 692 , fax. 426 768 628
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Łodzi
    ul. Kilińskiego 152
    90-322 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 768 692, fax. 426 768 628
    REGON: 25300000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na pięć zadań”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie na rzecz Zamawiającego i podległych jej jednostek organizacyjnych usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca ich położenia do miejsc wskazanych przez prokuratora lub upoważnionego funkcjonariusza policji. Zasięg usług przewozowych obejmuje teren działania Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych: Prokuratur Rejonowych: Łódź - Bałuty, Łódź - Górna, Łódź - Polesie, Łódź - Śródmieście, Łódź - Widzew oraz Prokuratur Rejonowych w: Łęczycy, Pabianicach, Rawie Mazowieckiej, Skierniewicach. Zamawiający wymaga realizowania usługi w sposób następujący: 1)Podstawą rozpoczęcia wykonania usługi jest dyspozycja wydana telefonicznie, faksem lub mailem przez upoważnioną osobę (prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie prokuratora). Po przybyciu na miejsce odbioru zwłok lub szczątków ludzkich zlecenie na przewóz w formie pisemnej wydaje upoważniona osoba (prokurator lub funkcjonariusz policji na zlecenie prokuratora). 2)Wykonawca zobowiązuje się do przysłania na wskazane miejsce pojazdu samochodowego przeznaczonego do przewozu zwłok i szczątków ludzkich wraz z pracownikiem nie później niż w ciągu 120 minut od momentu otrzymania wezwania. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia czasu dojazdu do miejsca zdarzenia w uzasadnionych przypadkach, np.: z powodu złych warunków atmosferycznych, utrudnień na trasie dojazdu. W przypadku nieuzasadnionego opóźnienia w czasie dojazdu do miejsca zdarzenia prokurator sporządzi notatkę, która będzie podstawą naliczenia kary umownej. 3) Zakres świadczonej usługi musi obejmować następujące czynności: a) odbiór, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne, zgłoszeń przewozów zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków, b) przyjęcie zgłoszenia i przyjazd na wskazane miejsce, c) zebranie oraz włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka dostarczonego przez Wykonawcę i przeniesienie ich do pojazdu Wykonawcy, d) przewiezienie zwłok lub szczątków ludzkich do wskazanego miejsca, bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsce znalezienia, e) przeniesienie zwłok lub szczątków ludzkich do wskazanego miejsca oraz ich przekazanie uprawnionym osobom, f) zapewnienie środków technicznych i materiałów niezbędnych do wykonania usługi tzn. pojazdów specjalnych przystosowanych do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, noszy, worków, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic dla osób wykonujących usługę, itp. 4) Zamawiający wymaga, aby przewóz zwłok i szczątków ludzkich następował środkiem transportu drogowego zarejestrowanym jako pojazd specjalny zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. Środek transportu winien spełniać wymagania określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U.2007.249.1866). Zamawiający wymaga, aby usługi były świadczone przez całą dobę, 7 dni w tygodniu (również w dni wolne od pracy i dni świąteczne). Zamawiający wymaga aby usługi były wykonywane z należytą starannością i zasadami etyki zawodowej, przy zachowaniu wszystkich wymogów określonych w przepisach szczegółowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp., żąda od Wykonawcy wniesienia wadium, dla: - Zadania Nr 1 w wysokości: 6880,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset dwadzieścia cztery PLN), - Zadania Nr 4 w wysokości: 657,00 PLN (słownie: sześćset dwadzieścia trzy PLN), - Zadania Nr 6 w wysokości: 1058,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzy PLN), - Zadania Nr 7 w wysokości: 1075,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewiętnaście PLN), - Zadania Nr 8 w wysokości: 834,00 PLN (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt jeden PLN), wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, to wysokość wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium wymaganego dla tych części, na które Wykonawca składa ofertę. 3.Niezależnie od tego czy wykonawca składa ofertę na jedną lub więcej zadań zobowiązany jest określić jednoznacznie numery zadań, na które wadium zostało wniesione (w zależności od formy składania wadium może to być określenie numerów zadań w tytule przelewu, treści gwarancji bankowej itp.) 4.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp., tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy są zawsze poręczeniami pieniężnymi, c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020.299 t.j.), f)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto bankowe Zamawiającego: NBP Oddział w Łodzi, nr: 93 1010 1371 0004 9113 9120 0000 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy - SIWZ ( PO VII WB 261.5.2020.). 5.Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium załączona do oferty. 6.Jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 7.Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: a)nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego ), poręczyciela/gwaranta oraz adresy ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c)kwotę wadium, d)terminem ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, e)zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium nieodwołalne, bezwarunkowe na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca:w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - spowodował, iż zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 7 niniejszego rozdziału SIWZ. 9.Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 10.Zamawiający na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp., odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z pkt 2 Rozdziału 8, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach