Przetargi.pl
Usługa przewozu uczestników zimowych warsztatów naukowych w ramach projektu Z Nauką Ścisłą za Pan Brat

Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2809619 , fax. 054 2802721
  • Data zamieszczenia: 2010-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2809619, fax. 054 2802721
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przewozu uczestników zimowych warsztatów naukowych w ramach projektu Z Nauką Ścisłą za Pan Brat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu uczestników zimowych warsztatów naukowych (uczniowie i opiekunowi) z podziałem na poszczególne części. Dopuszcza się możliwość łączenia grup w danym dniu w poszczególnych częściach. Ilość pojazdów musi być dostosowana do liczby osób na danej trasie. Należy zapewnić miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób. CZĘŚĆ I Usługa przewozu uczestników z Zespołu Szkół w Kłodawie na Politechnikę Łódzką. CZĘŚĆ II Usługa przewozu uczestników z SP Nr 3 w Rypinie, Gimnazjum w Kowalkach, Gimnazjum w Skrwilnie, z Gimnazjum Powiatowego w Rypinie, z Gimnazjum w Rogowie, z Gimnazjum w Rogowie, z Gimnazjum w Radzikach Dużych, z Gimnazjum w Ostrowitem na Politechnikę Łódzką. CZĘŚĆ III Usługa przewozu uczestników z Nowego Miasta Lubawskiego na Politechnikę Łódzką. CZĘŚĆ IV Usługa przewozu uczestników z Łęczycy na Politechnikę Łódzką. CZĘŚĆ V Usługa przewozu uczestników z Gimnazjum w Szczutowie na Politechnikę Łódzką. CZĘŚĆ VI Usługa przewozu uczestników z terenu gminy Słupsk na Politechnikę Gdańską. Szczegółowy opis poszczególnych Części stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie usługi i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o nie gorszym standardzie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zamówienia. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz taboru wraz z podaniem ilości miejsc w danym pojeździe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a) posiada właściwe co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o Transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części III SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ - oryginał; 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ - oryginał; b) oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 Ustawy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - oryginał; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; d) aktualne dokumenty, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawniające do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o Transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianym do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na łączną wartość minimum 50 000 zł - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach