Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa indywidualnego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013.

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa indywidualnego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa indywidualnego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013. Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Usługa indywidualnego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów: - Technikum nr 2 w Zespole Szkół nr 2 im. H. Kołłątaja w Myszkowie, ul. Pułaskiego 70, 42-300 Myszków; - Zespołu Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków - Technikum w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach, ul. Myszkowska 50, 42-310 Żarki dla maksymalnie 118 osób, w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Każdy z zakwalifikowanych uczniów będzie miał możliwość skorzystania z 9 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) doradztwa indywidualnego w okresie ok. 6 tygodni od rozpoczęcia zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego. Doradztwo indywidualne będzie trwać do dnia 08.02.2013 r. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu i wydłużenia okresu realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował do przeprowadzenia usługi w zakresie indywidualnego doradztwa zawodowego co najmniej 7 konsultantami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje. Zamawiający zastrzega możliwość nieuruchomienia 50% zamówienia tj. zmniejszenia liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym. W przypadku zmiany liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin lekcyjnych indywidualnego doradztwa zawodowego. Cena jednostkowa za usługę (tj. cena za godzinę lekcyjną doradztwa) nie ulegnie zmianie a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W takim przypadku rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy tj. na podstawie list obecności oraz Indywidualnych Planów Rozwoju Zawodowego. Liczba godzin lekcyjnych doradztwa indywidualnego stanowi maksymalną ilość zamówienia. Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie rzeczywistej liczby godzin przeprowadzonego indywidualnego doradztwa zawodowego, potwierdzonych w listach obecności. Grupa uczniów będących odbiorcami doradztwa indywidualnego zostanie wyłoniona z grupy uczniów będących uczestnikami zajęć doradztwa grupowego (poprzedzonego doradztwem indywidualnym). Zajęcia z doradztwa indywidualnego nie będą mogły się odbywać w czasie trwania zajęć szkolnych ucznia. Maksymalna suma godzin indywidualnego doradztwa zawodowego wynosić będzie 1 062 godziny lekcyjne (1 godzina lekcyjna= 45 minut). Indywidualne zajęcia z doradcą mają na celu ukierunkować ucznia na rozwój zawodowy i pomóc mu opracować Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego. Na podstawie zdiagnozowanych przez konsultanta potrzeb uczniowie będą kierowani na odpowiednie do swoich predyspozycji, oczekiwań i potrzeb formy wsparcia w ramach pakietu wsparcia zaplanowanego w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie(tj. m. in. kursy, zajęcia pozalekcyjne, zajęcia wyrównawcze, staże i praktyki, wizyty studyjne). Doradztwo indywidualne będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego. W ramach zajęć z doradztwa indywidualnego konsultant wspólnie z uczniem opracuje jego Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego, który Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie także do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa indywidualnego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) oraz Indywidualnych Planów Rozwoju Zawodowego niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz Indywidualne Plany Rozwoju Zawodowego będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający udostępni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi, w tym wydruki materiałów. Przedmiot zamówienia będzie realizowany wg następującego harmonogramu: 1. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: a) materiały dydaktyczne tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego zawierający wskazówki do doradztwa indywidualnego, b) wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa indywidualnego, c) wzór Indywidualnego Programu Rozwoju Zawodowego, d) proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa indywidualnego. 2. W terminie do 2 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć z doradztwa indywidualnego Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa indywidualnego sporządzony z uwzględnieniem informacji, o których mowa w ust.1 lit.e). 3. W terminie do 14.02.2013r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu : a) podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa indywidualnego listy obecności, b) sporządzone wspólnie z uczestnikami zajęć z doradztwa indywidualnego ich Indywidualne Programy Rozwoju Zawodowego. 4. Po wykonaniu zajęć z doradztwa indywidualnego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego (jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów). 6. Imienna lista uczestników doradztwa indywidualnego zostanie przekazana Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy o powierzeniu danych osobowych. Do obowiązków Wykonawcy należy : a) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem zajęć b) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z programem doradztwa indywidualnego oraz z użyciem materiałów i wzorów przekazanych przez Zamawiającego c) dążenie do realizacji celu doradztwa indywidualnego, którego wymiernym efektem jest przygotowanie i sporządzenie wspólnie z uczestnikiem indywidualnego doradztwa zawodowego Jego Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego, w czasie nie dłuższym niż przewidziany na jednego uczestnika tego doradztwa tj. w czasie nie dłuższym niż 9 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) (w wersji papierowej: w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego oraz 1 egzemplarzu dla uczestnika) d) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego konspektu zajęć e) informowanie o stanie realizacji usługi, pojawiających się problemach istotnych dla realizacji usługi; f) pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym ( spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy ); g) świadczenie usługi w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w miarę jego potrzeb, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo od pracy, w czasie nie pokrywającym się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów. W uzasadnionych przypadkach przewidujemy możliwość realizacji zajęć w sobotę. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ( harmonogram ) ustalone zostaną ze szkolnymi koordynatorami projektu, przy akceptacji Zamawiającego, w oparciu o analizę planów lekcji i przedstawione przez Wykonawcę na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem zajęć. h) realizacja usługi na terenie wskazanych przez Zamawiającego szkoły/szkół z powiatu myszkowskiego (zgodnie z zapisami SIWZ) na podstawie przekazanego podręcznika, prowadzenie dokumentacji usługi w formie pisanej i fotograficznej; i) wykorzystywanie wszystkich materiałów i dokumentów przekazanych przez Zamawiającego, stosowanie wytycznych w zakresie oznaczania projektów w ramach PO KL i Księgi Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności, umieszczenie na wszystkich materiałach godła Unii Europejskiej oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu materiałów ze środków UE w ramach PO KL; j) pisemne informowanie Zamawiającego o wszystkich niezależnych od Wykonawcy przeszkodach, zaistniałych podczas realizacji przedmiotowego zamówienia; k) zapewnienie opieki każdemu uczestnikowi (uczniowi) podczas zajęć l) podpisanie z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych uczestników zajęć; m) Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu zbadania stanu realizacji umowy tj. jej efektywności, rzetelności i jakości oraz prawidłowości prowadzonej dokumentacji okołoprojektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach