Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia treningu kompetencji umiejetności społecznych poprzez udział w zajeciach usprawniajacych psychoruchowo dla uczestników projektu pn Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 32700 Bochnia, ul. G. Windakiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 611 97 40 , fax. 14 611 97 40
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. G. Windakiewicza 42618
    32700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 611 97 40, fax. 14 611 97 40
    REGON: 85166543300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/pcprwbochni

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia treningu kompetencji umiejetności społecznych poprzez udział w zajeciach usprawniajacych psychoruchowo dla uczestników projektu pn Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 30 godzin zegarowych treningu kompetencji i umiejętności społecznych poprzez udział w zajęciach usprawniających psychoruchowo dla grupy maksymalnie 16 osób z niepełnosprawnościami, tj. uczestników (2) i uczestniczek (14) projektu pn. Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWIZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWIZ. Informacje zawarte w ww. oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SWIZ. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI.1.2) niemniejszej SWIZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI.1. niniejszej SWIZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) wykaz potwierdzający doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, podlegający ocenie Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWIZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty referencje dla osób które będą realizować zamówienie - według zasad określonych w rozdz. XIV.4.2-3 SWIZ, oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia i/lub kursy i/lub szkolenia w zakresie prowadzonych zajęć. 2) proponowany harmonogram zajęć z możliwością jego dostosowania po rozpoczęciu zajęć z grupą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach