Przetargi.pl
USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA PN. TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE W RAMACH PROJEKTU OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. 23 Października 20
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628970, 5628973 , fax. 087 5628971
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 23 Października 20 20
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628970, 5628973, fax. 087 5628971
    REGON: 79019198500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA PN. TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE W RAMACH PROJEKTU OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 8 osób, które powinno gwarantować uczestnikom solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno - praktyczne (uwzględniając zróżnicowany poziom umiejętności, wiedzy i kwalifikacji uczestników) do wykonywania zawodu lub podniesienia kwalifikacji w zawodzie Technolog robót wykończeniowych w budownictwie kod zawodu - 713 901 z uwzględnieniem minimum programowego niezbędnego do przygotowania do egzaminów czeladniczych lub mistrzowskich zgodnie z wymaganiami określonymi w Uchwale Nr 5 Zarządu Związku Rzemiosła Polskiego z dnia 8 marca 2004 w sprawie standardów wymagań będących podstawą przeprowadzenia egzaminów czeladniczych i mistrzowskich w zawodach odpowiadających danemu rodzajowi rzemiosła dla grup szkoleniowych w Zawodzie rzemieślniczym- Technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Nadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Opracowania programu kursu dla szkolenia w wymiarze 180 godzin w tym 140 godzin zajęć praktycznych. Program kursu powinien obejmować co najmniej : a) w części teoretycznej: zagadnienia z zakresu technologii wykonywania robót wykończeniowych w budownictwie, maszynoznawstwa budowlanego, materiałoznawstwa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej; b) w części praktycznej: prace wyburzeniowe, ocena stanu ścian, podłóg sufitów, fundamentów, przecieranie, szpachlowanie, sufitów i ścian, przygotowanie do robót malarskich, prace malarskie, wykonanie tynku mineralnego i gipsowego, układanie glazury i terakoty, układanie paneli podłogowych, wykładzin PCV i dywanowych, montaż i naprawa stolarki okiennej, pomiar robót budowlanych. 2. Podjęcia działań motywujących uczestników do podjęcia aktywnego uczestnictwa w szkoleniu i zajęciach praktycznych. 3. Przygotowania i przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych - oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI. 4. Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu /jeżeli jest wymagane/. 5. Zapewnienia sali szkoleniowej /wykładowej/ wyposażonej w odpowiedni sprzęt - właściwy dla proponowanego programu szkolenia oraz pomieszczeń, narzędzi i materiałów do realizacji zajęć praktycznych. Szkolenie teoretyczne i praktyczne należy przeprowadzić na terenie miasta Suwałki, z tym że warsztaty praktyczne winny odbyć się na terenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach. 6. Zapewnienie uczestnikom podczas zajęć praktycznych niezbędnych ubrań roboczych, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej (zgodnie z przepisami BHP). 7. Ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 5.000 zł na jednego uczestnika szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 8. Zapewnia uczestnikom szkolenia wody I napojów ciepłych a w przypadku, gdy jednorazowo czas szkolenia będzie przekraczał 5 godzin lekcyjnych, również posiłek regeneracyjny 9. Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich. Koszt badań należy ująć w cenie kursu. Rozliczenie dot. badań lekarskich należy przedłożyć na odrębnej fakturze. 10. Zapewnienia fachowej kadry trenerów oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 11. Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, prowadzenie dziennika zajęć i ewaluację zajęć za pomocą ankiet. 12. Przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej programem nauczania oraz wydania zaświadczenia o jego ukończeniu. 13. Sporządzenia końcowego raportu z realizacji zadania wraz z całością sporządzonej dokumentacji i kompletem materiałów szkoleniowych. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej , umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych , oraz wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. UWAGA! Koszt materiałów budowlanych przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie musi wynosić co najmniej 40% całkowitej wartości kursu. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach