Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia szkolenia KURS PRZYGOTOWUJĄCY DO SAMODZIELNEGO PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI W MAŁEJ FIRMIE, W TYM KADRY, PŁACE, ZUS oraz KASJER WALUTOWY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM

Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-500 Sejny, ul. Łąkowa 26
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 516 39 70 , fax. 87 516 33 75
  • Data zamieszczenia: 2014-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach
    ul. Łąkowa 26 26
    16-500 Sejny, woj. podlaskie
    tel. 87 516 39 70, fax. 87 516 33 75
    REGON: 79074285300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sejny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia szkolenia KURS PRZYGOTOWUJĄCY DO SAMODZIELNEGO PROWADZENIA KSIĘGOWOŚCI W MAŁEJ FIRMIE, W TYM KADRY, PŁACE, ZUS oraz KASJER WALUTOWY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kurs przygotowujący do samodzielnego prowadzenia księgowości w małej firmie, w tym kadry, płace, ZUS oraz Kasjer walutowy z językiem angielskim KAŻDA CZĘŚĆ STANOWI ODRĘBNE ZAMÓWIENIE CZĘŚĆ I Szkolenie Kurs przygotowujący do samodzielnego prowadzenia księgowości w małej firmie, w tym kadry, płace, ZUS dla 7 osób bezrobotnych. 1)Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186). Program szkolenia musi zawierać informacje o których mówi rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku (Dz. U. z 2014r. poz. 667) oraz powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zmianami), 2)Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do prowadzenia własnej działalności gospodarczej 3)Na szkolenie powinny składać się między innymi następujące zagadnienia:charakterystyka działalności gospodarczej - ustawa o swobodzie gospodarczej oraz formy organizacyjne działalności gospodarczej,podstawy księgowości, zagadnienia finansowo - księgowe, rachunkowość małych i średnich firm, program Symfonia, wykorzystanie komputera w rachunkowości, prawo pracy - w zakresie niezbędnym dla osób prowadzących sprawy kadrowe, prawo ubezpieczeń społecznych - zagadnienia z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych w zakresie niezbędnym do prowadzenia dokumentacji pracowniczej, prawo podatkowe, stosowanie ustawy o ochronie danych osobowych, obsługa programu PŁATNIK, w zakresie niezbędnym dla osób prowadzących dokumentację pracowniczą w firmie, wynagrodzenia, organizacja i technika pracy biurowej - prowadzenie dokumentacji pracowniczej, korespondencja UWAGA: Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą być podjęte podczas szkolenia. Wykonawca może przedstawić autorski program szkolenia, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz dodając własne moduły tematyczne. 4)Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 7 osób (1 grupa). Rekrutacja leży po stronie zamawiającego. Koszt szkolenia jednej osoby równa się ilorazowi całkowitego kosztu szkolenia przez liczbę uczestników szkolenia. 5)Zajęcia powinny odbywać się w Sejnach. 6)Szkolenie powinno odbyć się w następującym terminie: październik - listopad 2014r. Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się codziennie, od poniedziałku do piątku (Zamawiający dopuszcza również możliwość prowadzenia szkolenia w soboty, w sytuacji gdyby istniała taka konieczność ze względów organizacyjnych) w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych - zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 18.00. Powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. 1 godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne trwające 45 minut i 15 minutową przerwę. Długość przerw może być ustalana elastycznie. 7)Maksymalny czas trwania kursu powinien wynosić maksymalnie 4 tygodni i powinien obejmować 120 godzin dydaktycznych: w tym 40 godzin zajęć praktycznych i 80 teoretycznych 8)Szkolenie winno kończyć się egzaminem wewnętrznym w ostatnim dniu szkolenia i wydaniem stosownego zaświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 (Załącznik nr 5) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Do każdego zaświadczenia należy wystawić suplement zawierający następujące informacje: Okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin edukacyjnych. 9)Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia: a.warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, b.kadrę posiadającą wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tożsame z przedmiotem zamówienia oraz nadzór wykładowcy lub instruktora na każdym etapie prowadzonego szkolenia, c.odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć teoretycznych: salę szkoleniową lub pracownię zlokalizowaną na terenie miejscowości Sejny - gwarantującą miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia, stolik, ławkę lub krzesło z przystawką zapewniającą swobodne sporządzanie notatek - wyposażoną w sprzęt audiowizualny, oraz inny niezbędny sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia szkolenia dla grupy minimum 7 osób, d.nieodpłatne materiały szkoleniowe, przekazane każdemu z uczestników na własność, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik - format A-4, długopis a także niezbędne materiały dydaktyczne w formie instrukcji, tabel, schematów itp. e.gorące i zimne napoje (kawa, herbata, woda mineralna) oraz ciastka w każdym dniu szkolenia; f.dostęp do komputera dla każdego uczestnika szkolenia podczas zajęć praktycznych (1 uczestnik= 1 komputer), g.ubezpieczenie od nagłych wypadków dla osób, które nie będą pobierały stypendium z tytułu uczestnictwa w szkoleniu. 10)Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie również: a)zapewnić realizację zamówienia na wysokim poziomie, umożliwiającym zdobycie kwalifikacji i praktycznych umiejętności, b)przeprowadzić egzamin końcowy, sprawdzający poziom zdobytej wiedzy i umiejętności, c)współpracować z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, d)zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym, w tym umożliwić mu przeprowadzenie ewentualnych wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia łącznie z wykonaniem fotografii, e)na koniec szkolenia przekazać uczestnikom kursu ankiety (Załącznik nr 6 do SIWZ) służące ocenie jakości oraz sprawdzeniu efektów szkolenia. f) prowadzić odpowiednią dokumentację: imienne listy obecności na każdych zajęciach; dziennik zajęć, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; lista potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych; rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; protokół z egzaminu;11) Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a)nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, b)przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, c)innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy.12)Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:a)oryginału ankiet oceniających szkolenie przeprowadzonych wśród uczestników wraz z analizą wyników oceny, b)oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;c)oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia;d)kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem;e)kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem;f)kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem;g)kserokopii protokołu z egzaminu,i)kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem;j)oryginału listy potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych,l)Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu.13)Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe uczestników i uczestniczek tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia. CZĘŚĆ II Szkolenie Kasjer walutowy z językiem angielskim dla 7 osób bezrobotnych. 1)Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186). Program szkolenia musi zawierać informacje o których mówi rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku (Dz. U. z 2014r. poz. 667 ) oraz powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zmianami), 2)Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do pracy na stanowisku kasjer walutowy 3)Na szkolenie powinny składać się między innymi następujące zagadnienia:a)Organizacja pracy kasjera,b)Gospodarka kasowa c)Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych d)Rozpoznawanie autentyczności zagranicznych znaków pieniężnych e)Język angielski w obsłudze klienta kantoru (dostosowany do poziomu grupy) UWAGA: Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą być podjęte podczas szkolenia. Wykonawca może przedstawić autorski program szkolenia, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz dodając własne moduły tematyczne.4)Wykonawca zobowiązuje się dostosować poziom języka angielskiego do poziomu wiedzy i umiejętności grupy. W tym celu Wykonawca w pierwszym dniu szkolenia zweryfikuje poziom znajomości języka uczestników kursu. 5)Materiały dydaktyczne dla grupy powinien przygotować wykładowca. Materiały powinny być przekazane uczestnikom szkolenia najpóźniej w 3 dniu szkolenia językowego. Materiały mogą być w formie książki lub kserokopii. 6)Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 7 osób (1 grupa). Rekrutacja leży po stronie zamawiającego. Koszt szkolenia jednej osoby równa się ilorazowi całkowitego kosztu szkolenia przez liczbę uczestników szkolenia. 7)Zajęcia powinny odbywać się w Sejnach. 8)Szkolenie powinno odbyć się w następującym terminie: październik - grudzień 2014r. Zamawiający dopuszcza również możliwość prowadzenia szkolenia w soboty, w sytuacji gdyby istniała taka konieczność ze względów organizacyjnych. Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych - zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 18.00. Powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godziny zegarowych. W części dotyczącej języka angielskiego czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 4 godz. zegarowe. 1 godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne trwające 45 minut i 15 minutową przerwę. Długość przerw może być ustalana elastycznie. 9)Maksymalny czas trwania kursu powinien wynosić maksymalnie 5 tygodni i powinien obejmować 90 godzin dydaktycznych: w tym 30 godzin - kasjer walutowy (16 godz. praktyki i 14 godz. teorii), 60 godzin - język angielski. 10)Szkolenie winno kończyć się egzaminem wewnętrznym w ostatnim dniu szkolenia i wydaniem stosownego zaświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 (Załącznik nr 5) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Do każdego zaświadczenia należy wystawić suplement zawierający następujące informacje: Okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin edukacyjnych. 11)Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia:a)warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska,b)kadrę posiadającą wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tożsame z przedmiotem zamówienia oraz nadzór wykładowcy lub instruktora na każdym etapie prowadzonego szkolenia, c)odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć teoretycznych: salę szkoleniową lub pracownię zlokalizowaną na terenie miejscowości Sejny - gwarantującą miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia, stolik, ławkę lub krzesło z przystawką zapewniającą swobodne sporządzanie notatek - wyposażoną w sprzęt audiowizualny, oraz inny niezbędny sprzęt i pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia szkolenia dla grupy minimum 7 osób, d)nieodpłatne materiały szkoleniowe, przekazane każdemu z uczestników na własność, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik - format A-4, długopis a także niezbędne materiały dydaktyczne w formie instrukcji, tabel, schematów itp. e)gorące i zimne napoje (kawa, herbata, woda mineralna) oraz ciastka w każdym dniu szkolenia;f)ubezpieczenie od nagłych wypadków dla osób, które nie będą pobierały stypendium z tytułu uczestnictwa w szkoleniu.12) Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie również:a)zapewnić realizację zamówienia na wysokim poziomie, umożliwiającym zdobycie kwalifikacji i praktycznych umiejętności, b)przeprowadzić egzamin końcowy, sprawdzający poziom zdobytej wiedzy i umiejętności, c)współpracować z Zamawiającym w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, d)zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym, w tym umożliwić mu przeprowadzenie ewentualnych wizyt monitorujących w miejscu realizacji zamówienia łącznie z wykonaniem fotografii, e)na koniec szkolenia przekazać uczestnikom kursu ankiety (Załącznik nr 6 do SIWZ) służące ocenie jakości oraz sprawdzeniu efektów szkolenia f)prowadzić odpowiednią dokumentację: imienne listy obecności na każdych zajęciach; dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; lista potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych; rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; protokół z egzaminu,13)Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a)nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie,b)przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, c)innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy.14) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a)oryginału ankiet oceniających szkolenie przeprowadzonych wśród uczestników wraz z analizą wyników oceny,b)oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;c)oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia;d)kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem;e)kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem;f)kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem;g)kserokopii protokołu z egzaminu, h) kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem;i)oryginału listy potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych,j)Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu.15)Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe uczestników i uczestniczek tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.sejny.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach