Przetargi.pl
USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI - Obsługa wózka jezdniowego podnośnikowego z wyłączeniem specjalizowanych z bezpieczną wymianą butli

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. 23 Października 20
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628970, 5628973 , fax. 087 5628971
  • Data zamieszczenia: 2013-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 23 Października 20 20
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628970, 5628973, fax. 087 5628971
    REGON: 79019198500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ ZAWODOWYCH W RAMACH PROJEKTU OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI - Obsługa wózka jezdniowego podnośnikowego z wyłączeniem specjalizowanych z bezpieczną wymianą butli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie 5 osób i przygotowanie uczestników do podjęcia zatrudnienia w zawodzie Obsługa wózka jezdniowego podnośnikowego z wyłączeniem specjalizowanych z bezpieczną wymianą butli. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z mechanicznym napędem podnoszenia. Nadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Opracowania programu kursu dla przedmiotowego szkolenia w wymiarze 67 godzin. Każdy z uczestników musi odbyć 15 godzin praktycznej nauki jazdy i manewrowania osprzętem wózka przy czym grupy nie większe niż 3 osoby. 2.Przygotowania i przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych - oznaczonych logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt pn. OD BIERNOŚCI DO AKTYWNOŚCI. 3.Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu /jeżeli jest wymagane/. 4.Zapewnienia sali szkoleniowej /wykładowej/ wyposażonej w odpowiedni sprzęt - właściwy dla proponowanego programu szkolenia oraz sprzętu i placów do realizacji zajęć praktycznych. Szkolenie i zajęcia praktyczne należy przeprowadzić na terenie miasta Suwałki. 5.Ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Wysokość składki ma odpowiadać sumie ubezpieczenia NNW nie mniejszej niż 5.000 zł na jednego uczestnika szkolenia. Poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wkład własny instytucji szkoleniowej. 6.Pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich i badań psychologicznych Koszt badań należy ująć w cenie kursu. Rozliczenie dot. badań lekarskich należy przedłożyć na odrębnej fakturze. 7.Zapewnienia fachowej kadry trenerów oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 8.Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć i ewaluacji zajęć za pomocą ankiet. 9.Zakończenia szkolenia egzaminem państwowym przed Komisją Dozoru Technicznego w celu uzyskania przez uczestników uprawnień do obsługi wózków. 10.Zapewnienie uczestnikom projektu gorących posiłków w przypadku zajęć trwających powyżej 6 godzin lekcyjnych dziennie lub serwisu kawowego podczas trwania szkoleń powyżej 4 godzin lekcyjnych dziennie 11.Sporządzenia końcowego raportu z realizacji zadania wraz z całością przygotowanej dokumentacji i kompletem materiałów szkoleniowych. 12.Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz.U.2012.poz.184 z póżn. zm.) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach