Przetargi.pl
usługa przeprowadzenia kursu zawodowego Malarz

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Wronia 76/90
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-44 7323400, 7323371 , fax. 0-44 7323315
  • Data zamieszczenia: 2011-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    Wronia 76/90 76/90
    97-300 Piotrków Trybunalski
    tel. 0-44 7323400, 7323371, fax. 0-44 7323315
    REGON: 00032010100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa przeprowadzenia kursu zawodowego Malarz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia dla grupy skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim w zakresie Malarz. Szkolenie obejmie grupę 12 skazanych skierowanych na kurs przez Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. Szkolenie - cześć teoretyczna (minimum 20 godzin) i praktyczna (minimum 120 godzin) zostanie przeprowadzone na terenie AŚ w Piotrkowie Tryb. w miejscach wskazanych przez administrację aresztu. Badanie lekarskie uczestników kursu odbędą się na terenie AŚ w Piotrkowie Tryb - koszt badań obciąża Wykonawcę. Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w ramach szkolenia. Wykonawca wyda osobom, które ukończą zajęcia stosowne zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia - po zdanym egzaminie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu, kopie protokołu egzaminacyjnego oraz imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, kserokopię dziennika zajęć, kopię polisy ubezpieczeniowej. Koszty egzaminu końcowego obciążają Wykonawcę i zawierają się w kwocie ustalonej przez obydwie strony za wykonaną usługę. Wykonawca zobowiąże się do wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem kursu z należytą starannością. Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie 16.02. - 18.03.2011 r. Wykonawca oświadczy, iż posiada uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje i warunki do należytego wykonania umowy - do wglądu : - wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych), - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP. Materiały i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia kursu zakupi lub dostarczy Wykonawca - ich koszt wraz z kosztami transportu zawiera się w kwocie ustalonej przez obie strony do zapłaty za wykonaną usługę zgodnie z poniższym zestawieniem: 1.emulsja lateksowa w ilości - 400 litrów; 2.pigment malarski kolor zielony wiosenny 30 ml w ilości - 10 opakowań; 3.pigment malarski kolor jasny beż 30 ml w ilości - 5 opakowań 4.farba podkładowa biała do drewna ilości - 15 litrów; 5.farba olejna nawierzchniowa w ilości - 15 litrów; 6.rozpuszczalnik aceton w ilości - 5 litrów; 7.taśma malarska rolka 4 cm szeroka 50 m długa w ilości - 30 sztuk; 8.gładź gipsowa worek 25 kg w ilości - 5 sztuk; 9.grunt malarski w ilości - 35 litrów; 10.wałek malarski szerokości 15 cm teleskopowy w ilości - 6 sztuki; 11.wałek malarski szerokości 15 cm zwykły w ilości - 6 sztuk; 12.pędzel płaski szerokość 2 ? cala w ilości - 4 sztuki; 13.pędzel typu krzywak szerokość 50 mm w ilości - 4 sztuki; 14.pędzel ławkowiec 18 cm x 7,5 cm w ilości - 4 sztuki; 15.wałek do farby olejnej z rączką w ilości - 2 sztuki; 16.zapas do wałka do farby olejnej (rolki) w ilości - 8 sztuk; 17.kuweta malarska 18 cm w ilości - 8 sztuk; 18.kratka malarska odpowiednia do wiadra 10 l w ilości - 6 sztuki; 19.szpachelka nierdzewna 8 cm w ilości - 6 sztuk; 20.paca nierdzewna 13 cm x 27 cm w ilości - 6 sztuk; 21.paca plastikowa do papieru ściernego 10,5 cm x 23 cm - 6 sztuk; 22.siatka ścierna do gipsu 13 cm x 27 cm w ilości - 8 sztuki. 23.folia malarska - 4 opakowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach