Przetargi.pl
Organizacja szkoleń w ramach projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechniania aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Gmina Łubianka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II 8
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 056 6788217
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
    Al. Jana Pawła II 8 8
    87-152 Łubianka
    tel. 056 6788217
    REGON: 00053975600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubianka.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja szkoleń w ramach projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechniania aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Cel szkolenia: Cel główny projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi Zwiększenie aktywności społeczno - zawodowej, 26 uczestników projektu, w wieku 15-64 l. z Gminy Łubianka, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance w następującym zakresie: Lp. Rodzaj szkolenia Liczba uczestników Liczba godz. Miejsce szkolenia 1. Trening kompetencji społecznych 18 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 2. Trening kompetencji społecznych 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 3. Indywidualne konsultacje psychologiczne 26 52 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 4. Program zdrowotny - poradnictwo ginekologiczne i higieniczne 26 14 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 5. Kurs ekonomia florystyki i bukieciarstwa z pielęgnacją terenów zielonych 15 80 Teren Gminy Łubianka 6. Kurs Budowlany - roboty wykończeniowe 3 80 Teren Gminy Łubianka 7. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym 26 52 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 8. Szkoła rodzica 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 9. Kurs komputerowy z bezpiecznym zarządzaniem zasobami internetowymi 8 40 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 10. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy 18 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 11. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska Razem: 418 3. Wszystkie szkolenia teoretyczne będą realizowane w udostępnionej bezpłatnie Wykonawcy Sali szkoleniowej zlokalizowanej na terenie Gminy Łubianka Centrum Kultury w Łubiance, ul Toruńska 4, Łubianka i Urzędzie Gminy w Łubiance, ul. Aleja Jana Pawła II nr 8,87-152 Łubianka. 4. Szkolenia praktyczne jeżeli wymagać będzie tego program szkolenia dobywać się będą w miejscach przeznaczonych do odbywania zajęć praktycznych zapewnionych przez Wykonawcę. 5. Część praktyczna kursu florystyki i pielęgnacji zieleni ma być przeprowadzony na terenach publicznych Gminy Łubianka. Za wybór oraz wynajem danego miejsca i koszty z tym związane odpowiada wykonawca. Kurs ma ukończyć się kompleksowym zagospodarowaniem pod względem architektury zieleni placu zabaw w Brąchnowie ul. Gimnazjalna, pow. 500 m2. 6. Kurs budowlany roboty wykończeniowe muszą być przeprowadzone na terenie Gminy Łubianka w Szkole Podstawowej w Pigży ul. Szkolna 14. a. dwa pomieszczenia kuchni szkolnej o pow. łącznej 25 m2 usunięcie warstw farby z sufitu oraz ścian na wysokości od 1,8m granica płytek ściennych do sufitu tj. do wysokości 3,5m., następnie odgrzybienie, zagruntowanie, uzupełnienie ubytków, położenie gładzi i białej farby. b. klasa 0: pierwsze pomieszczenie edukacyjne o powierzchni 16 m2 - cyklinowanie, lakierowanie parkietu, uzupełnienie tynków, położenie gładzi i malowanie ścian i sufitu, drugie pomieszczenie edukacyjne o pow. 12 m2 - uzupełnienie tynków, położenie gładzi i malowanie ścian i sufitu , trzecie pomieszczenie przejście z korytarza do sal edukacyjnych o pow. 10 m2 - wymiana gumolitu na podłodze, uzupełnienie tynków, położenie gładzi na ścianach i suficie, wymiana zakupionych przez szkołę drzwi zewnętrznych, ułożenie i zafugowanie płytek podłogowych wraz z cokołem 10 cm. antypoślizgowych na schodach zewnętrznych żel-betonowych o wymiarach 1,2m x 15 cm x 15 cm x 9 schodków + podest 1,20 m x 1,20 m. - położenie tynku na ścianie przychodowej o pow. 3 m2. 7. Wykonawca ma obowiązek zapewnić uczestnikom zajęć, materiały szkoleniowe konspekty, notatniki długopisy itp., na następujące szkolenia: trening kompetencji społecznych, program zdrowotny poradnictwo ginekologiczne i higieniczne, szkoła rodzica, kurs komputerowy z bezpiecznym zarządzaniem zasobami internetowymi, warsztaty aktywnego poszukiwania pracy. Kurs komputerowy musi być przeprowadzony z wykorzystaniem urządzeń komputerowych dla każdego uczestnika i mobilnego Internetu. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom szkoleń na własność, co zostanie potwierdzone podpisem uczestnika na liście odbioru materiałów. Koszty związane z przygotowaniem konspektu szkolenia dla każdego uczestnika ponosi firma szkoląca. 8. Wszyscy uczestnicy kursów zawodowych muszą mieć badania z zakresu Medycyny Pracy zanim przystąpią do kursu koszty ponosi wykonawca. 9. Szkolenia będą odbywać się zgodnie z harmonogramem realizacji usług szkoleniowych przygotowanym zgodnie z zakresem przedstawionym w pkt 3.3 SIWZ w okresie od 04.07.2013 do 27.09.2013 r. 10. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i wydruku certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniach w ilości odpowiadającej liczbie uczestników oraz przekazanie ich uczestnikom za potwierdzeniem odbioru po zakończeniu udziału w każdym z zajęć. Wzór zaświadczenia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do akceptacji w wersji papierowej i elektronicznej Zamawiającemu w terminie 7 dni od rozpoczęcia zajęć. 11. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć. Dokumentacja obejmować będzie: listy obecności, programy zajęć, ankiety ewaluacyjne (na początku i końcu szkolenia), kserokopie certyfikatów ukończenia zajęć, listy potwierdzające odbiór materiały szkoleniowe i certyfikaty. 12. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego programu zajęć w oparciu o zagadnienia wskazane w pkt 3.3. SIWZ 13. Wszystkie dostarczone dokumenty, formularze materiały itp. Związane z realizacją zadania muszą być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia cateringu w postaci: kanapek, ciastek, napojów: zimnych i gorących bez ograniczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program szkolenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach