Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia kursu pn. Malarz

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Wronia 76/90
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-44 7323400, 7323371 , fax. 0-44 7323315
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    Wronia 76/90 76/90
    97-300 Piotrków Trybunalski
    tel. 0-44 7323400, 7323371, fax. 0-44 7323315
    REGON: 00032010100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: areszt śledczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia kursu pn. Malarz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu Malarz w ramach projektu pt. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla 9 uczestników - skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Tryb. 2.Celem kursu jest przyuczenie do wykonywania pracy w zawodzie malarza, w tym nabycie przez uczestników podstawowych umiejętności z zakresu budowlanych prac malarskich, 3.Szkolenie powinno obejmować: 90 godzin zajęć dydaktycznych (15 godzin zajęć teoretycznych, 75 godzin zajęć praktycznych) 1 godz. zajęć dydaktycznych = 45 minut zegarowych 4.Program kursu powinien zawierać wiadomości z zakresu: -BHP - szkolenie wstępne i stanowiskowe -Zawodowa dokumentacja techniczna, -Zasady organizacji robót malarskich i ich obmiar, -Podłoża - rodzaje i właściwości, przygotowanie do malowania, -Przygotowanie tynków, -Przygotowywanie i dobór farb do różnych rodzajów podłoży, -Materiały, narzędzia i sprzęt pomocniczy do robót malarskich, -Metody i techniki malarskie 5.Miejsce prowadzenia zajęć: a. Teren Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb. - miejsca wskazane przez administrację jednostki. Zamawiający zapewnia sprzęt do wykorzystania podczas zajęć - tj. rusztowanie, sprężarki powietrza (2 sztuki), drabiny (3 sztuki), wiertarki udarowo - obrotowe (2 sztuki) - zakupiony ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności b. Zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku , nie powinny się rozpoczynać wcześniej niż o 8:30 i nie powinny trwać dłużej niż 7 godzin lekcyjnych zajęć dydaktycznych dziennie. Nie powinny się kończyć później niż o 15:00. c. Instytucja szkoląca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki. ( w szczególności instytucja zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania drogą faksową lub mailową o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób - imię, nazwisko , seria i numer dowodu osobowego - na co najmniej dwa dni przed planowanym wejściem do godz.12:00, dotyczy to także danych dotyczących samochodu wwożącego materiały szkoleniowe oraz dane kierowcy) 6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt: a. Przeprowadzenia badań lekarskich (medycyna pracy)dopuszczających do udziału w kursie (dla uczestników oraz osób z listy rezerwowej). Badania odbędą się na terenie Aresztu Śledczego w terminie poprzedzającym rozpoczęcie kursu a uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca przekaże potwierdzone za zgodność kserokopie zaświadczeń lekarskich osób dopuszczonych do udziału w kursie. b. Ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z trwaniem kursu. Potwierdzoną za zgodność kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w pierwszym dniu szkolenia. c. W ramach zajęć teoretycznych: - materiały piśmiennicze w postaci zestawu składającego się z: długopisu, zeszytu, teczki tekturowej A4 - materiały dydaktyczne - zgodny tematycznie z programem kursu podręcznik, który otrzymają na własność uczestnicy szkolenia. Instytucja szkoleniowa sporządzi protokół z odbioru materiałów dydaktycznych ze szczegółowym uwzględnieniem w nim informacji: ilość przekazywanych materiałów dydaktycznych, tytuł i autor podręcznika, wydawnictwo, numer ISBN oraz przekaże jeden egzemplarz potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii materiałów dydaktycznych celem dołączenia do dokumentacji projektowej d. W ramach zajęć praktycznych: - materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia nauki przygotowującej do wykonywania pracy w zawodzie malarza w wysokości do 40 % ogólnego kosztu usługi przeprowadzenia kursu. Wykonawca zobowiązuje się zaopatrzyć uczestników w materiały w ilości zapewniającej efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na zajęcia praktyczne w ramach kursu. Ilość materiałów wykorzystywanych w czasie zajęć praktycznych powinna uwzględniać wymogi jakie określa program kursu oraz odpowiadać zakresowi ćwiczeń praktycznych przewidzianych i realizowanych w ramach kursu. Równocześnie zakres zajęć praktycznych w ramach kursu oraz rodzaje realizowanych w ich trakcie zadań powinny zapewnić kursantom możliwie wysoki poziom nabytych umiejętności praktycznych, jak również umożliwić w szeroki sposób zapoznanie się z tematyką kursu. - Odpowiednią odzież roboczą i ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, w tym m.in. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U z 2003 r. nr 169 poz. 1650 ze zm.) dostosowaną do pory roku oraz wykonywanej pracy (spodnie, bluza lub koszula, obuwie robocze, czapeczka, rękawice robocze) Całość materiałów do zajęć praktycznych oraz ubrania robocze Wykonawca dostarczy co najmniej dzień przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. Koszty transportu obciążają Wykonawcę, a wliczone zostają do ogólnej kwoty usługi szkoleniowej. g. Instytucja szkoleniowa będzie prowadzić listę obecności każdego dnia zajęć kursowych, którą popisywać będą uczestnicy długopisem koloru niebieskiego lub zielonego. h. Po zakończeniu kursu instytucja szkoleniowa przeprowadzi pisemną ankietę oceny szkolenia wśród uczestników kursu. 7. Zamawiający nie będzie przekazywał danych osobowych uczestników kursu. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia kursu Wykonawca uzyskuje samodzielnie bezpośrednio od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy o usługę przeprowadzenia kursu następujących dokumentów: a. Programu szkolenia zawierającego elementy wymienione w § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193) b. Harmonogramu kursu (zawierający podział na dni oraz godziny w uwzględnieniu zajęć teoretycznych oraz praktycznych szkolenia) c. Wzoru zaświadczeń wydawanych uczestnikom kursu, d. Wzoru ankiety oceny szkolenia. Ww. dokumenty powinny zostać właściwie ologowane oraz oznaczone zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL z dnia 04.02.2009r. - Instytucja szkoleniowa przeprowadzi kurs zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz.186) oraz z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (DZ. U. nr 37 poz. 337 z zm.) - Instytucja szkoleniowa zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji szkoleniowej, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: imienną listę obecności podpisywaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego lub zielonego; wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych; rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu. W/w dokumentacja prowadzona będzie zgodnie z § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193). Dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać zapis o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz być opatrzona odpowiednimi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL z dnia 04.02.2009r. - Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego dokumentowania ponoszonych wydatków w związku z realizacją kursu oraz przedłożenia ich na wyraźne żądanie Zamawiającego (dotyczy to m.in. dokumentacji finansowej związanej z zakupami materiałów do zajęć praktycznych). - Wykonawca po zakończeniu kursu wyda jego uczestnikom stosowne zaświadczenie zgodne z właściwym załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz.186). Ponadto Wykonawca wyda certyfikaty ukończenia szkolenia. Zaświadczenia i certyfikaty potwierdzają obecność uczestnika szkolenia w co najmniej 80 % godzin lekcyjnych objętych szkoleniem. - Instytucja szkoleniowa zapewni warunki pracy podczas zajęć praktycznych zgodne z przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. - Instytucja szkoleniowa winna być wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji. - Instytucja szkoleniowa winna posiadać wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych) prowadzonej przez właściwą jednostkę samorządu terytorialnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach